Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@13:14:24 GMT

برقراری ثبات نسبی کرونایی در شهرستان آمل

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۸۹۸۰

برقراری ثبات نسبی کرونایی در شهرستان آمل

مهدی گلچوب که از ابتدای این هفته به عنوان بازرس ویژه استاندار در شهرستان های آمل و فریدونکنار منصوب شده تا بر اجرای مصوبات کشوری و استانی ستاد مقابله با کرونا در این مناطق نظارت کند ، روز پنجشنبه پس از بازدید از فعالیت های مختلف مقابله با کرونا در آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خوشبختانه شرایط نگهداری از بیماران کرونایی در آمل مطلوب است و نگرانی خاصی دیده نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام این که اکنون تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی شهرستان آمل کاهش یافته است ، توضیح داد د: در حال حاضر در این شهرستان تخت خالی در بیمارستان ها داریم و بیمارستان ها از شرایط اضطراری خارج شده‌اند. 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اظهار داشت : با این حال برای احداث نقاهتگاه موقت نگهداری از بیماران کرونایی در این شهرستان تدابیر لازم اندیشیده شده است و مسئولان در حال تجهیز این نقاهتگاه هستند و در صورت لزوم در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد. 

رضایت از اجرای مصوبه تعطیلی واحدهای صنفی  

بازرس ویژه استاندار مازندران در آمل به مصوبه تعطیلی واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت : تا این لحظه بیش از ۹۷ درصد واحدهای صنفی شهر آمل تعطیل شده اند. 

گلچوب همچنین به واحد های متخلف نیز اشاره کرد و افزود : صبح امروز با حضور مقامات انتظامی و فرمانداری ۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب و برای متصدیان آنان پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

وی گفت : خوشبختانه وضعیت شهر رضایت بخش است و تردد کمتر به چشم می خورد و کاهش چشم گیری در حجم تجمع عمومی در شهر را شاهد هستیم که امیدواریم در روزهای آینده همین تعداد تردد نیز انجام نگیرد.

بازرس ویژه استاندار مازندران در پاسخ به شایعاتی در باره پذیرش مسافر در اقامتگاههای رسمی شهرستان های گردشگر پذیر مازندران از جمله آمل هم گفت : تقریبا پذیرش مسافر در این اقامتگاه ها به صفر رسیده است و در حال حاضر تمامی اقامتگاه های گردشگری از چشمه های آب گرم گرفته تا اقامتگاههای داخل شهر آمل از پذیرش مسافر خودداری کردند و در تعطیلی به سر می برند.

تامین کمبود دارو در روزهای آینده 

گلچوب به کاهش تردد در داروخانه های شهرستان آمل هم اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات داروخانه های این شهرستان  کمبود ۲ قرص پرمصرف است که به گفته داروخانه داران معمولا تا قبل از ظهر تمام  می شود و در این باره با دانشگاه علوم پزشکی در حال مذاکره هستیم تا اختصاص این ۲ قلم دارو به آمل افزایش یابد. 

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران مهم ترین مشکل کنونی آمل را عبور از پیک دوم عنوان کرد و افزود : در حال تلاش هستیم تا با پیک دوم مواجه نشویم و بدون افزایش مبتلایان از آن عبور کنیم. 

در شهرستان حدود ۴۰۰هزار نفری آمل پنج  بیمارستان امام خمینی (ره) ، ۱۷ شهریور ، امام علی (ع) و امام رضا (ع) و بیمارستان فوق تخصصی شمال به پذیرش و درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم اکنون یکهزار و ۳۰۸ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مازندران دارو دانشگاه علوم پزشکی گردشگری مراکز درمانی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: دو متهم به قتل وکیلی بابلی که جسدش در آمل کشف شد، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی عصر امروز_شنبه هشتم اردیبهشت_ با اشاره به بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستاهای شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

وی افزود: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: پس از کسب خبر، مأمورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی با بیان اینکه با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی شدند، عنوان کرد: در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.

وی با تاکید بر اینکه متهمین صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کردند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی مطرح و بیا کرد: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

به گزارش ایمنا؛ مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضائی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 748482

دیگر خبرها

  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند