Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران با تاکید بر فرسایش و آلودگی رسوبات خردادماه سال ۹۹ در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین همایش ملی انجمن رسوب شناسی ایران با تاکید بر فرسایش و آلودگی رسوبات در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

گفتنی است که این همایش که قرار بود در اسفندماه سال ۹۸ برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا ویروس به خردادماه سال ۹۹ موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسوب شناسی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر