Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@20:34:52 GMT

کنایه اسکوچیچ به سهل انگاران نسبت به کرونا

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۹۰۸۶

کنایه اسکوچیچ به سهل انگاران نسبت به کرونا

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که روز گذشته پس از ۱۴ روز قرنطینه در کرواسی توانست با خانواده‌اش دیدار کند، لحظاتی قبل پست جالبی را در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد.

او در این پست که با ترجمه فارسی منتشر شده آورده است: آدم‌های مبتلا به کرونا مریض نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریض واقعی افرادی هستند که در این شرایط بحرانی هیچگونه همدلی و وظیفه شناسی اجتماعی ندارند.

بیشتر بخوانید: پُست اینستاگرامی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای میثم بائو

به نظر می‌رسد اسکوچیچ با انتشار پست مذکور قصد داشته به شکلی افرادی که در روز‌های اخیر با وجود شیوع ویروس کرونا، توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکرده و از طریق سفر رفتن یا موارد دیگری جان خود و هم وطنان را تهدید می‌کنند مورد انتقاد قرار بدهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ تیم ملی فوتبال ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی به نمایش بنر زشت دنزل دامفریس علیه تئو هرناندز خندیده و از هاکان چالهان اوغلو به‌خاطر رفتارش تمجید کرد.

دامفریس این هفته به تیتر یک اخبار فوتبال ایتالیا تبدیل شد. او بنری توهین‌آمیز نسبت به تئو هرناندز، مدافع میلان، را در دست داشت و در جشن قهرمانی خیابانی اینتر آن را به نمایش گذاشت.

دامفریس بعداً بابت این اشتباهش عذرخواهی کرد اما فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات برای محرومیت او را آغاز کرده و انتظار می‌رود که او حدود 4 هزار یورو جریمه شود. این اتفاق برای هواداران اینتر بسیار سرگرم کننده بود اما برای هواداران میلان ناامید کننده بود.

در گفت‌وگو با کنتروکالچو ابتدا از بالوتلی سوال شد که بین فدریکو دیمارکو و تئو هرناندز چه کسی بازیکن بهتری است؟ او پاسخ داد: "بیخیال. ما تازه شروع کرده‌ایم، و من باید از قبل بگویم؟ اینتر از میلان قوی‌تر است. آن‌ها با کسی که به تنهایی 50 گل زده بود، قهرمان نشدند. ما همه چیز را مدیون بازی تیم و بازیکنان هستیم. سیمونه اینزاگی مربی بزرگی است، بازیکنان اینتر نسبت به میلان خیلی برتر هستند. اگر بخواهیم از دو تیم یک تیم ایده‌آل انتخاب کنیم، من هیچ بازیکنی از اینتر را کنار نمی‌گذارم."

جنجال بین داوفریس و هرناندز؟

زیبا بود. بچه‌ها زیبا بود! این فقط یک تمسخر در دنیای فوتبال بود. بله، یک بحث در مورد نژادپرستی وجود دارد چون ایتالیا کشوری است که مردم نادان زیادی دارد، اما منظورم از این شوخی به دلیل نژادپرستی نبود.

رفتار چالهان اوغلو نسبت به هواداران میلان؟

باید صادق باشم، او یک جنتلمن بود. اگر من جای چالهان اوغلو بودم، نمی‌دانی چه می‌کردم، فراموشش کنید! من هزار بار بدتر می‌کردم، او واقعا یک جنتلمن بود."

واکنش احتمالی تئو هرناندز؟

اگر من به جای تئو هرناندز بودم، اذیت می‌شدم، اما این بخشی از فوتبال است. اگر او قهرمان می‌شد، احتمالاً این کار را می‌کرد.

دیگر خبرها

  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • کنایه سرمربی فانوس‌به‌دست به لوئیز انریکه: سکوتم پر از ناگفته‌هاست!
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان