Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد، ابوالفضل مکرمی فر، ضمن تکذیب ادعای رئیس شورای شهر مشهد مبنی بر پذیرش مسافر در خانه مسافرهای این شهر، گفت: بنابر مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان و مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی پذیرش مسافر در همه مراکز اقامتی رسمی و غیر رسمی از جمله هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، خانه‌مسافر، زائرسرا، حسینیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. ممنوع است و در حال حاضر همه این واحدها تعطیل هستند.

وی گفت: با تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی، برخی افراد بی توجه به هشدارهای ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا و ستاد اجرایی خدمات سفر به مشهد سفر کرده بودند که در منازل اقوام و آشنایان یا منازل شخصی خود اقامت داشته اند.

مکرمی فر گفت: البته برخی از مسافران به ندرت در خانه های شخصی به صورت غیرمجاز اقامت کرده اند که با آنها برخورد قانونی لازم انجام شده است.

وی افزود: شهروندان برای همکاری در پیشگیری و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا، با توجه به این که هیچ واحد اقامتی استان اجازه پذیرش مسافر را ندارد، در صورت مشاهده با شماره تلفن های 09629(ستادمرکزی خدمات سفر کشور) یا 05137045 (دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان) تماس بگیرند تا با متخلف یا متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌رضوی تصریح کرد: در حال حاضر حرم مطهر رضوی که مهم‌ترین جاذبه سفر ایران و خراسان رضوی است امکان حضور زائران در آن وجود ندارد، همچنین تمامی مراکز تفریحی و گردشگری مشهد تعطیل است بنابراین از افرادی که قصد سفر دارند تقاضا داریم که سفر خود را به تاخیر بیندازند تا در زمانی دیگر بعد از شکست ویروس کرونا میزبان شان باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان رضوی شورای شهر گردشگری و صنایع دستی مسافران مشهد پذیرش مسافر خدمات سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه مشهد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی از صبح امروز استان را فرا گرفت و بارش باران نیز از ظهر امروز در مناطق مختلف آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان، زهرا آهنگرزاده در خصوص شرایط جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: این بارش‌ها فردا جمعه به اوج خود خواهد رسید که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها، احتمال وقوع سیلاب در مناطق کوهستانی و مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش باران از امشب در کلان‌شهر مشهد آغاز خواهد شد و جمعه و شنبه بارش‌ها در این کلان‌شهر همراه با رعد و برق و احتمال آب‌گرفتگی خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: کاهش موقت دمای هوا و وزش باد از دیگر پدیده‌های جوی استان در تعطیلات پیش رو است.

آهنگرزاده افزود: طی شبانه روز گذشته، فریمان با هفت و سبزوار با ۳۱ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده‌اند و در همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۲۱ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۴ تا ۲۵ درجه در نوسان خواهد بود.

کد خبر 750058

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در یک منطقه شکار ممنوع/ عکس
  • کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس