Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@16:36:55 GMT

ستاره مغضوب مورینیو در سبد خرید بارسلونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۸۹۶۴۴

تانگوی اندومبله هافبک تنومند فرانسوی تاتنهام مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در دوران تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا باشگاه بارسلونا و تیم مدیریت ورزشی آن سخت مشغول ارزیابی برنامه های خود برای نقل و انتقالات تابستانی پیش رو است.

تماس هایی با مدیران برنامه ها صورت گرفته و تحرکات ابتدایی برای مذاکره با گزینه های مدنظر نیز شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در بارسلونا بیش از هر چیزی نیاز به جذب یک مهاجم شماره 9 حس می شود و برای این مهم، لائوتارو مارتینز در مرکز توجهات قرار دارد. جدای از نیمار، ستاره ای که جذب او یک اقدام استراتژی برای آبی اناری ها محسوب می شود، باید گفت که بارسلونا نیم نگاهی به تقویت خط میانی خود نیز دارد. منطقه ای که در آن با جدایی ویدال و ایوان راکیتیچ، نیاز به جذب بازیکن جدید احساس می شود.

بارسلونا به دنبال هافبکی همه کاره و مدرن است و برای این مهم، فابیان روئیز ستاره اسپانیایی 23 ساله ناپولی و نیز اندومبله ستاره 23 ساله فرانسوی تاتنهام مورد نظر قرار دارند. دو هافبکی که البته از لحاظ شکل بازی تفاوت هایی آشکار با یکدیگر دارند.

 

 


 

 

طبق ادعای موندودپورتیوو، اندومبله بیش از روئیز مورد توجه مدیران بارسلونا قرار دارد. ستاره سابق لیون تابستان گذشته با 60 میلیون یوور راهی تاتنهام شد، در حالی که بارسا نیز به جذب او علاقه مند بود. باشگاه کاتالان حالا قصد دارد یک بار دیگر تلاش ها برای جذب اندوبله را از سر بگیرد و در این راه اختلاف بین بازیکن و مورینیو نیز به بارسا کمک زیادی خواهد کرد.

اندومبله با نظر مستقیم پوچتینو به تاتنهام پیوست ولی با اخراج او و آمدن مورینیو، جایگاه خوبش در تیم را از دست داد. مورینیو به خصوص پس از تساوی تیمش برابر برنلی به اندومبله تاخت و در نشست خبری خود به تندی از هافبک فرانسوی انتقاد کرد.

او سپس در بازی برابر لایپزیش حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت و شاهد حذف تیمش از لیگ قهرمانان بود. اندومبله فصل گذشته در بازی لیون و بارسا در ژرلاند بسیار خوش درخشید و از همان زمان مورد توجه آبی اناری ها قرار گرفت. 

ستاره مغضوب مورینیو حالا بار دیگر مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و کاتالان ها قصد دارند از این آب گل آلود، ماهی بزرگی صید کنند.

 

 

 

 

تانگوی اندومبله بارسلونا ژوزه مورینیو (سرمربی) لیون تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اخبار کرونا تانگوی اندومبله بارسلونا ژوزه مورینیو سرمربی لیون تاتنهام مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • خاکپو: این ضربه سر تقدیم به پسرم
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود