Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با اعلام رسمی ابتلاء چند نفر از هم وطنان به کرونا ویروس و شیوع آن در کشور بسیج منابع، امکانات و تجهیزات کشور برای مقابله با آن در دستور کار کلیه دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در اولین اقدام کارگروه ویژه برای رسیدگی به موضوع کرونا ویروس با هدف ابلاغ دستور العمل ها، شیوه نامه‌ها و بخش نامه‌های آموزشی، تهیه بانک اظلاعات اقدامات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و رصد کنترل آمار، استفاده از تجارب و توانمندی‌ها در مقابله با ویروس کرونا تشکیل شد تا بتوانیم از طریق گامی موثر در مسیر کنترل شیوع کرونا برداریم.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور افزود: تمام بخشنامه‌ها و دستور العمل ها در حوزه مقابله با کرونا به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و سازمان‌های وابسته ابلاغ شد که بیشترین تمرکز آن در حوزه حمل نقل عمومی بود.

بیشتر بخوانید: هشدار استاندار تهران به مردم جهت کاهش تردد‌های غیرضروری 

جمالی نژاد با تاکید بر اینکه رعایت اصول بهداشتی و پیشگیرانه در مترو و اتوبوس در ۸ کلانشهر مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نصب دستگاه‌های ضد عفونی کننده، نظافت سطوح دارای سطح تماس مشترک مانند میله‌های اتوبوس و مترو، نصب توصیه‌های بهداشتی در ایستگاه‌های مترو، کنترل دائم دستگاه‌های تهویه و شست‌وشو و نظافت ایستگاه‌ها در دستور کار مدیریت کلانشهر‌ها قرار گرفت تا از این طریق گام موثری در مسیر کاهش شیوع کرونا برداشته شود.

او تاکید کرد: شیوه نامه‌های رعایت اصول بهداشتی در مقابله با کرونا در اماکن عمومی شهری از جمله پارک‌ها ساختمان‌های شهرداری نصب شد و امیدواریم شهروندان با توجه به این علایم و دستورو العمل‌ها یاریگر مدیریت شهری کلانشهر‌ها برای کاهش شیوع کرونا باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر وزارت کشور شهرداری ها دهیاری ها نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد: با تصمیم کمیته آب‌های آزاد، جشنواره شنای آب‌های آزاد با عنوان جام خلیج فارس ویژه پسران در رده‌های سنی یازده و دوازده سال و سیزده و چهارده سال با هدف توسعه کمی و کیفی شناگران آب‌های آزاد به میزبانی کیش برگزار می شود.

شناگران در دو مسافت یک و دو کیلومتر با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم‌های شرکت کننده تا بیست و دوم اردیبهشت مهلت اعلام آمادگی و ارسال ترکیب تیم هستند.

برای دریافت بخشنامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد  اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا