Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا میرکریمی در این گفت‌وگو از این روند گله کرد و ضمن عذرخواهی از مخاطبان درخواست کرد که نسخه اصلی فیلم را در شبکه نمایش خانگی ببینند.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به سابقه‌ای که تلویزیون  در پخش فیلم‌های قبلی‌اش داشته است آیا پیش‌بینی می‌کرد که «قصر شیرین» هم دچار ممیزی شود، گفت: همان‌طور که اشاره کردید اولین بار نیست که در تلویزیون این اتفاق برای فیلم‌های من می‌افتد و با توجه به این که دیگر از این روند ناامید شدم و به نظرم اعتراض به تلویزیون فایده ندارد، چون شرایط آن روز به روز بدتر می شود، ترجیح می‌دهم از مردم و تماشاگران فیلم عذرخواهی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان که فیلمش ظهر امروز ۷ فروردین از تلویزیون پخش شد، یادآور شد: پس از پخش فیلم از تلویزیون، عده‌ای از دوستان و هنرمندانی که فیلم را پیش از این دیده بودند با من تماس گرفتند و متعجب از این اتفاق بودند که من هم توضیح دادم که این موارد عموما بدون جلب رضایت صاحب اثر انجام می‌شود ولی به جای صداوسیما از آنها عذرخواهی کردم.

میرکریمی همچنین با اشاره به تغییر دو قطعه از موسیقی فیلم گفت: کار ناشایستی با موسیقی فیلم شد و دو قطعه از موسیقی فیلم حذف و به جای آن موسیقی که خودشان صلاح می‌دانستند و موسیقی فیلم دیگری بود روی فیلم «قصر شیرین» گذاشتند و با این کار صحنه‌های تاثیرگذار فیلم همچون آخر فیلم را از بین بردند و به فیلم آسیب زدند. واقعا از این اتفاق متاسفم و دوباره از علاقه‌مندان فیلم درخواست می‌کنم که نسخه صحیح و کامل فیلم را در شبکه نمایش خانگی ببینند.

 فیلم قصر شیرین که در آن حامد بهداد به ایفای نقش می پردازد، در سکانسی حامد بهداد به پلیس راهور رشوه می‌دهد که این سکانس و همچنین چند دیالوگ فیلم در پخش تلویزیونی حذف شدند.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1369439

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدرضا میرکریمی سانسور تلویزیون موسیقی فیلم قصر شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا

دوران تحصیل پر از خاطرات تلخ و شیرینی است که می‌تواند درس‌آموز باشد؛ این شاید ساده‌ترین تعریف از واژه‌ مدرسه به‌شمار رود، اما واقعیت این است که هرکدام از ما یک یادآوری منحصربه‌فرد از دوران مدرسه در ذهنمان داریم؛ «روایت هر یک از ما» به بازگویی همین خاطرات می‌پردازد، با این تفاوت که روایت‌های پیش‌رو خاطراتی واقعی از دوران تحصیل است.

دریافت 91 MB

خبرنگار: جهانگیر داداش‌زاده، فرگاه افشار / تصویربردار: مجتبی هادوی / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی 

دیگر خبرها

  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • ویدیو/ خاطره‌بازی با معلم‌ها؛ داستان شیرین‌ترین کتک دنیا
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم