Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام پزشکی سمنان گفت: سمنان باید در انتهای لیست همه‌گیری و فوت ویروس کرونا در کشور باشد؛ اما در وضع خوبی قرار نداریم.

دکتر حسن شکراللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: مردم سمنان نگران باشند و بدانند که تعداد بیماران درمان شده، حتی افراد بسیار مسن نباید باعث برداشت اشتباه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیمارانی را در سنین جوانی نیز از دست داده‌ایم، افزود: استان و شهر ما به دلایل گوناگون ازجمله تراکم کم‌جمعیتی، سطح سواد بالا، مقصد نبودن سفر، وجود دو دانشگاه علوم پزشکی، سطح دسترسی بسیار بالا به پزشکان متخصص و ... باید در انتهای لیست همه‌گیری و فوت باشد، اما در وضع خوبی قرار نداریم.

رئیس سازمان نظام پزشکی سمنان گفت: کادر درمانی با جان خود بازی می‌کنند؛ در حالی که امیدی به درمان بیماران در وضع پیشرفته ندارند و فقط و فقط رعایت تک‌تک هم استانی‌های سمنانی می‌تواند باعث کاهش همه‌گیری شود.

شکراللهی گفت: ما در استان سمنان، متخصص‌ترین و فداکارترین کادر درمانی را داریم، کمبود تخت و تجهیزات هم نداریم؛ اما فراموش نکنیم که بیماری ویروسی، درمان نگه‌دارنده دارد و برای این ویروس هم داروی قطعی درمان‌کننده و واکسن کشف نشده است.

انتهای پیام/74002/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان درمان دانشگاه علوم پزشکی نظام پزشکی همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد

دارمشتات اولین تیم سقوط‌کننده بوندسلیگا در قصل 24-2023 بود. 

طرفداری | تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده لیگ‌های اروپایی مشخص می‌شود. 

با شکست خانگی 1-0 مقابل هایدنهایم، دارمشتات به صورت رسمی به بوندسلیگای 2 سقوط کرد. این تیم که فصل جاری پس از 6 سال به بوندسلیگا بازگشته بود، نتوانست خودش را از انتهای جدول نجات دهد. آن‌ها طی 31 بازی در کنار ثبت تنها 3 برد، 73 بار نیز گل دریافت کردند. در فاصله سه بازی تا پایان فصل، کلن دیگر تیمی است که به نظر سقوطش قطعی خواهد شد. 

وضعیت انتهای جدول بوندسلیگا؛ تیم شانزدهم راهی پلی آف می‌شود

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است