Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ایران از هر ابتکاری که توقف جنگ و رفع محاصره مردم یمن را به همراه داشت باشد، استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سیدعباس موسوی» عصر روز پنچ شنبه با اشاره به پیشنهاد دبیر کل سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس در جنگ‌ها در همه مناطق جهان از جمله یمن برای آمادگی بیشتر جهت مقابله با پیامدهای گسترش کرونا اظهار کرد: یمن در نتیجه جنگی ویرانگر در معرض بزرگ‌ترین فاجعه انسانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجاوز نظامی نیروهای خارجی و  محاصره ظالمانه هوایی، دریایی و زمینی یمن در پنج سال گذشته راه‌های کمک‌رسانی به مردم مظلوم این کشور را مسدود کرده و اکنون گسترش بیماری کرونا در نبود حداقل امکانات و وخامت وضعیت انسانی در این کشور نگرانی‌ها را مضاعف کرده است.

 

او افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن استقبال و حمایت از پیشنهاد دبیر کل سازمان ملل متحد تاکید می‌کند همچون گذشته از هر ابتکاری که توقف جنگ و رفع محاصره یمن را به همراه داشته باشد، استقبال می‌کند.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: پیشنهاد دبیر کل برای توقف جنگ و با توجه به استقبال دولت نجات ملی یمن در صورتی که با اقدامات عملی ائتلاف در این زمینه و رفع محاصره این کشور همراه باشد می‌تواند اقدام مهمی برای جلوگیری از مرگ هزاران انسان بی گناه و گامی اساسی برای گشودن دریچه ای برای برقراری صلح و ثبات باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سخنگو سخنگوی وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت خارجه رفع محاصره توقف جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد

علی بحرانی در بازدید از راه‌های روستایی بخش شنبه و طسوج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در چند روز اخیر شاهد بارش خوب باران در نقاط مختلف شهرستان بودیم که منجر به خوشحالی مردم شده است.

فرماندار دشتی افزود: از ظهر امروز نیز موج شدید باران در شهرستان شروع شد و بالا آمدن آب دره‌های فصلی منجر به مسدود شدن راه شنبه_ درویشی، باغان _ کردلان شده است.

بحرانی بیان کرد: در حال حاضر آب، برق و تلفن روستاهای کردلان، باغان قطع است.

وی از آمادگی کامل نیروهای دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد و گفت: به محض پایین آمدن آب سریعاً نیروهای خدمات رسان وارد روستا می‌شوند و مشکل آب و برق حل می‌شود.

بحرانی یادآور شد: انتظار داریم مردم از تجمع در مسیر رودخانه و دره‌های فصلی جدا خودداری کنند..

کد خبر 6095217

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا در محاصره؛ یورش پلیس نیویورک به دانشگاه و دستگیری ده‌ها دانشجو
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود