Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد آقازاده عصر پنجشنبه در جلسه قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان‌غربی اظهارکرد: بر اثر مسمومیت با الکل، ۲۱ نفر از مردم استان مسموم شده و پنج نفر از آنان فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: همزمان با شیوع بیماری کرونا در استان، متأسفانه شاهد افزایش آمار مسمومیت الکلی بودیم که دلیل اصلی این امر، ذهنیت غلط برخی افراد در خصوص ضدعفونی کردن بدن با نوشیدن الکل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی اضافه کرد: این ذهنیت اشتباه که معلوم نیست منشأ آنچه بوده، موجب بروز مشکل در بین خانواده‌ها شده و خسارت‌های بسیار زیادی را ایجاد کرده‌است.

وی بیان کرد: طی هفته‌های اخیر، ۲۱ نفر در آذربایجان‌غربی به علت سو مصرف الکل، دچار مسمومیت شده‌بودند که از این تعداد، علاوه بر فوت پنج نفر، ۱۶ نفر نیز در بیمارستان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی گفت: از این تعداد نیز همچنان سه نفر بستری هستند و ۱۳ نفر از بیمارستان‌های استان مرخص شده‌اند.

آقازاده با بیان اینکه ۱۹ نفر از مسموم‌شدگان بر اثر الکل، مرد و تنها ۲ نفر زن هستند که در بین آنان کودک پنج ساله و نوجوان ۱۴ ساله نیز مشاهده می‌شود از مردم و خانواده‌ها خواست تا الکل و محلول‌های ضدعفونی را در دسترس کودکان و نوجوانان قرار ندهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی الکل بیمارستان فوت کودکان و نوجوانان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: میز های خدمت این هفته 07 اردیبهشت ماه 1403  با حضور مدیران کل کمیته امداد - جهاد کشاورزی و تأمین اجتماعی آذربایجان غربی،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ،  شهردار منطقه 2 ارومیه ،  معاون  درمان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج کارگران استان تشکیل  می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • چهار عارضه جانبی مصرف بیش از حد ویتامین D
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی