Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکینی کسی بود که در انتقال ژسوس به اروپا نقش مهمی داشت. 

طرفداری - شایعات زیادی در مورد انتقال گابریل ژسوس از منچسترسیتی به یوونتوس به گوش می رسد و جووانی برانکینی، مردی که ژسوس را به منچسترسیتی برد، معتقد است هر چیزی ممکن است. ژسوس از ژانویه 2017 در اتحاد توپ می زند و در آگوست 2018 قراردادش را تمدید کرد و فعلا تا تابستان 2023 قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال وی با حضور سرخیو اگوئرو بازیکن ثابت و همیشگی خط حمله پپ گواردیولا نیست. در رسانه ها گفته می شود یوونتوس یکی را از بین هری کین، گابریل ژسوس و مائورو ایکاردی خریداری می کند تا جانشین هیگواین شود و کنار کریستیانو رونالدو بازی کند. برانکینی در گفتگو با کالچو مرکاتو در مورد انتقال احتمالی او به یوونتوس گفت:

ما در مورد یک بازیکن بزرگ و یک باشگاه بزرگ صحبت می کنیم. پس هر چیزی ممکن است. انتظار می رود تابستان نقل و انتقالات زیادی انجام نشود و بهتر است هر تیمی، بازیکنان خودش را نگه دارد اما بعضی باشگاه های بزرگ با قدرت اقتصادی بالا ممکن است انتقالات بزرگی را رقم بزنند که قابل پیش بینی نیست. 

علاوه بر ژسوس، شایعاتی در مورد حضور پپ گواردیولا در یوونتوس هم همواره وجود دارد. برانکینی در این مورد گفت:

فکر می کنم پپ گواردیولا تا زمانی که سیتی او را بخواهد، در این تیم می ماند. تنها مساله ای که ممکن است به وجود آید، این است که مالکان سیتی جاه طلبی و سرمایه گذاری خود را در فوتبال کم کنند که فکر نمی کنم چنین چیزی رخ دهد. در چنین حالتی او خداحافظی را قبول می کند اما در حال حاضر قصد جدایی ندارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۰۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم

گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم

دیگر خبرها

  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • آیا جنگ سرد بعدی یک مسابقه ازدحام پهپادی خواهد بود؟
  • شروین و گوهری: تو ستاره‌ای نه من!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • گابریل و جلوگیری از خوشحالی سالیبا همراه با تماشاگران و هم تیمی ها در دیدار مقابل چلسی / فیلم