Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه، جلسه شورای فرماندهی ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با حضور اعضای ستاد فرماندهی و ضمانت اجرایی دادستان تهران تشکیل شد و پس از بررسی شرایط کنونی و وضعیت این بیماری در کشور و کلان شهر تهران چندین مصوبه برای ابلاغ و اجرا مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- هلال احمر موظف است تب سنجی را به عنوان غربالگری حداقلی در مبادی ورودی ادامه داده و موارد مشکوک با همکاری نیروی انتظامی به دانشگاه های علوم پزشکی معرفی شوند

- امکان استفاده از تست سریع توسط بسیج جامعه پزشکی با پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بررسی و در صورت وجود موارد مشکوک اقدام مقتضی انجام شود

- خروجی شهر تهران بر روی خودروهایی که تردد غیر ضروری دارند توسط نیروی انتظامی به طور کامل بسته شود.

- از سامانه سفر برگ شهرداری تهران برای افرادی که سفرهای ضروری دارند استفاده شود.

- تعطیلات حداقل تا ۱۵ فروردین و در صورت استمرار بیماری تا آخر فروردین ادامه یابد.

- تست افرادی که در سفر به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کرده اند در سامانه سلامت به عنوان پیگیری فوری قرار گیرد.

- جریمه سنگین و برخورد قضایی دز مورد سفرهای غیر ضروری به سرعت اعمال شود.

- تعطیلی ناوگان عمومی شامل مترو، اتوبوس و سرویس کن در کلانشهر تهران انجام شود.

- رصد شماره های تلفن افراد مشکوک در سامانه های بهداشت و درمان که از تهران خارج شده اند و همچنین افرادی که آدرس آنها شهر تهران است ولی در شهرهای دیگر به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده اند توسط وزارت بهداشت،  ارتباطات و ناجا انجام گیرد.

- به منظور تردد غیر ضروری کارکنان ادارات ملی و استان و همچنین کارکنان کارخانجات و صنایع ضروری سازمان ها، مسئولان مربوطه نسبت به اعلام لیست کارکنان به استانداری اقدام نمایند، در این راستا سامانه مقرر شده، سامانه سفر برگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه اندازی شود.

- ممنوعیت تردد در مبادی خروجی استان توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور اجرا شود، ضمنا در صورت نیاز به نیروی کمکی از نیروهای مسلح (سپاه، ارتش و بسیج) و هلال احمر استفاده شود.

- نیروهای انتظامی و پلیس راهور محل های استقرار نیروهای کنترلی بند فوق را ظرف روز جاری به استانداری اعلام کنند.

- تردد کلیه خودروها به استثنای خودروهای حامل سوخت، امدادی و خدماتی (حامل مواد فاسد شدنی، دارویی و غذایی) و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع شود.

- مقرر شده پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودرو های متخلف به ستاد ملی کرونا ارسال و پس از تایید در سطح استان اجرایی شود.

- به منظور کنترل تردد کلیه اصنافی که لیست آنان از قبل اعلام شده تا ۱۵ فروردین ماه اجازه فعالیت در سطح شهر و استان تهران را نداشته اند و اداره اماکن نیروهای انتظامی با همکاری سازمان صمت و اصناف بر حسن اجرای آن و برخورد با متخلفین اقدام کند.

- مقرر شده به منظور حسن اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد، دادگستری استان تهران نسبت به ابلاغ همکاری با عوامل اجرایی و انتظامی دستور اقدام لازم را صادر کند.

برچسب‌ها کرونا پروندهٔ خبری التیام دل داغدیدگان همه گیری کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کرونا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش مدیریت بحران آذربایجان شرقی
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید گمنام در فرماندهی انتظامی تهران
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد