Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@13:43:06 GMT

عجیب ترین و متفاوت ترین محل کار دنیا/ ببینید

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۲۴۸

یک طراح داخلی استودیویی برای کار ساخته است که مکان و فضای او از آنچه که انتظار داریم متفاوت است و قطعا کسانی که ترس از ارتفاع دارند نمی توانند به آنجا بروند.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ طراح «فرناندو آبلاناس» یک استودیو ساخته که کسانی که ترس از ارتفاع دارند نمی‌توانند آن را ببینند. او محل کارش را که کاملا با محیط شهری درمی آمیزد، زیر یک پل در والنسیا ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه زیر پلی یک صندلی، یک میز و دو قفسه دارد و همه فضاهایی که یک فرد برای یک دفتر معمولی نیاز دارد را فراهم می‌کند.

فرناندو برای دسترسی به استودیویش از یک هندل دستی استفاده می‌کند که آن را روی دیوارهای بتنی پل حرکت می‌دهد. مکان دقیق پل هنوز مخفی است. زیرا این یک استودیوی موقت است و تا زمانی باقی می‌ماند که کسی آن را پیدا کند و تصمیم بگیرد وسایل آن را بدزد یا مسئولین تصمیم بگیرند آن را از بین ببرند.

مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوناگون نوروز99 سرگرمی محل کار عجیب ترین متفاوت ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!

به گزارش «تابنا:» به نقل از زومیت، بافت معتقد است تصاویر و ویدئوهایی که توسط هوش مصنوعی ساخته می‌شوند، به‌حدی قانع‌کننده هستند که دیگر واقعی یا ساختگی بودن آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی تشخیص داد.

بافت اعلام کرد که کلاهبرداران برای دریافت پول نقد از افراد، یک ویدئو با کمک فناوری دیپ‌فیک از او ساخته بودند. او همچنین مانند سال گذشته هوش مصنوعی را به بمب اتم تشبیه کرد.

سرمایه‌گذار معروف آمریکایی از خطرناک‌ بودن هوش مصنوعی صحبت می‌کند و این در حالی است که بافت قبل از انتشار ChatGPT از پتانسیل هوش مصنوعی تعریف می‌کرد.

مدیرعامل سرشناس برکشر هاتاوی پیش‌تر تأکید کرده بود که در زمینه‌ی فناوری هوش مصنوعی متخصص نیست؛ اما اهمیت آن را هم انکار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شروع دور دوم اجراهای «امشب به صرف بورش و خون» از ۳۱ خرداد
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از دوستی سریع‌ترین و کندترین حیوانات دنیا
  • اسطوره رئال مادرید به باشگاه النصر اضافه می‌شود
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • «خارشتر» در تماشاخانه ایران‌شهر به صحنه می‌رود
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است!