Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@14:13:08 GMT

اعمال جریمه برای خودروهای غیر بومی در اهر 

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۲۶۸

اعمال جریمه برای خودروهای غیر بومی در اهر 

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر گفت: تردد خودروهای غیر بومی در این شهرستان ممنوع بوده و با جریمه سنگین و انتقال خودرو به پارکینگ خواهد بود.

زاهد محمودی در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس در شهرستان اهر گفت: خوشبختانه در این شهرستان 70 درصد مردم برای مقابله با کرونا ویروس در خانه‌ها مانده‌اند و امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب 30 درصد بقیه افراد این شهرستان نیز برای جلوگیری از شیوع این بیماری در خانه‌ها بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن اشاره به برخورد جدی با گرانفروشان و متخلفان در بازار افزود: هر صنفی که خودسرانه نسبت به گران کردن کالاها و مایحتاج عمومی اقدام کند، به مدت یک ماه پلمب خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی هم‌چنین از اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اداره تعزیرات حکومتی خواست در این زمینه بازرسی‌ها را تشدید کرده و در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی با آن برخورد قانونی کنند.

محمودی گفت: تمامی پیش بینی‌های لازم برای تأمین و عرضه مایحتاج عمومی و ضروری شهروندان انجام شده است و جای نگرانی نیست.

وی از اجرای طرح تشدید اقدامات و کنترل‌ها با عنوان طرح فاصله اجتماعی با شعار "به خانه برمی‌گردیم" و با هدف «صیانت از مردم» خبر داد.

وی گفت: علاوه بر افزایش سهمیه نانوایی‌های صنعتی برای خدمات رسانی مطلوب با افزایش ساعات کاری نیز برای در خدمت به شهروندان آماده هستند.

فرماندار اهر از ممنوعیت حضور مردم در پارک‌ها، بوستان‌ها، استخرها و ... خبر داد و افزود: حضور مردم در 13 فرورین روز طبیعت در پارک‌ها و ... ممنوع بوده و در این راستا از شهرداری انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با درخواست از شهرداری اهر مبنی بر تعطیلی هرچه سریعتر میدان دواب این شهرستان، گفت: هرگونه تجمع عمومی، عروسی، ترحیم و گردهمایی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان ممنوع است.

وی از تعطیلی کلیه واحدهای صنفی به غیر از مراکز عرضه مایحتاج عمومی و ضروری تا 15 فروردین نیز خبر داد و افزود: با اماکن صنفی که تعلل در تعطیلی مغازه خود کنند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعمال قانون کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: با هدف تحقق عدالت فرهنگی و دسترسی به کتاب و کتابخانه،کتابخانه عمومی "شهدای بیوران" در روستای بیوران شهرستان سردشت افتتاح می‌شود.

خدیجه معصومی، با بیان اینکه ساختمان کتابخانه با زیربنای ۱۹۰ مترمربع در دو طبقه، توسط دهیاری روستای بیوران به اداره کل کتابخانه‌های عمومی واگذار شده و دارای بخشهای مخزن و امانت، کودک، نشریات و سالن مطالعه است،افزود: این کتابخانه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

معصومی گفت: روستای بیوران با یکهزار و ۴۰۰ نفر جمعیت از توابع بخش مرکزی شهرستان سردشت است و این کتابخانه به عنوان پایگاه فرهنگی اجتماعی به هشت روستای اطراف نیز خدمت رسانی فرهنگی خواهد داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • انتقاد شدید فرماندار رزن از نحوه استخدامهای جهاد کشاورزی
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • لرزه تردد خودروهای سنگین دوباره روی تن پل تاریخی بابل نشست
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • خسارت سنگین تگرگ به منازل و خودروهای مردم در شهر مرزی! | تصویر