Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالحمید حمیدی رئیس جامعه هتلداران کردستان امروز پنجشنبه ۷ فروردین ۹۹ افزود: در ایام تعطیلات نوروز ۹۹، هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیر‌های استان که تعداد آن‌ها ۵۸ واحد است، پذیرای هیچ مسافری نبوده‌اند.

او بابیان اینکه مراکز اقامتی استان کردستان همکاری بسیار مطلوبی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا داشته‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه تا این لحظه گزارشی از هیچ‌گونه مشکل اساسی در این خصوص در مراکز اقامتی استان گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جامعه هتلداران کردستان با اشاره به اینکه تعطیلی مراکز اقامتی نباید به فرصتی برای اجاره منازل شخصی از طرف افراد سودجو به مسافران تبدیل شود، افزود: خوشبختانه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با جدیت با مراکز متخلف برخورد کرده و در همین راستا شاهد پلمب ۵۶ واحد متخلف طی این مدت در استان بودیم.

او با اشاره به کاهش سفر‌ها در نوروز امسال، خاطرنشان کرد: قاعدتاً سفر در فرهنگ ایرانیان از دیرباز بوده و هست، امیدواریم با غلبه بر این ویروس و برنامه‌ریزی مناسب مجدداً شاهد رونق شکوفایی صنعت گردشگری ایران باشیم.

حمیدی در ادامه با اعلام آمادگی کامل مراکز اقامتی استان برای استقبال و پذیرایی از گردشگران ورودی به استان پس از نابودی ویروس کرونا گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای خلق سفر‌های خاطره‌انگیز برای مسافرانی که به کردستان خواهند کرد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس میراث فرهنگی و گردشگری مراکز اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • قیمت هتل وان فوریه 2024
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال