Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:53:15 GMT

تولید روزانه ۱۱ هزار ماسک در استان فارس

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۳۵۳

تولید روزانه ۱۱ هزار ماسک در استان فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با هدف تامین مواد مورد نیاز مقابله با ویروس کرونا در شهرستان مرودشت، هفت کارگاه تولیدی در سیدان، زنگی آباد و شهر مرودشت فعالیت و روزانه ٧هزار ماسک رایگان تولید می‌کنند.

پیش بینی می‌شود تولید این کارگاه‌ها به ١٢هزار ماسک در روز برسد.

همچنین به همت ۴۰ نفر از بانوان بسیجی در یکی از کارگاه تولیدی شهرستان کوار در دو شیفت روزانه ۴ هزار ماسک تولید و روانه بازارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک‌های تولیدی این کارگاه به داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها. خانواده‌های جانبازان و شیمیایی‌ها در خفر و شهرستان‌های همجوار ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان