Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:55:05 GMT

کرونا در قم؛ ۱۶۲ نفر خدمات درمانی دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۴۹۸

کرونا در قم؛ ۱۶۲ نفر خدمات درمانی دریافت کردند

محمد رضا قدیر اظهار داشت: ۲۸ تَن نیز در شیفت صبح امروز از بیمارستان ها با بهبودی کامل ترخیص شدند.

رئیس علوم پزشکی قم بیان داشت: در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا در قم تاکنون ۳۹۰ هزار تَن از در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کردند.

قدیر تصریح کرد: از ۲۴ اسفند ماه تا صبح هفتم فروردین ماه سال جاری ۱۷ هزار و ۹۳۱ تَن با اورژانس ۱۱۵ قم تماس گرفته و اورژانس قم طی این مدت یکهزار و ۶۶۳ مورد ماموریت انجام داده و  یکهزار و ۷۶۲ تَن را نیز به مراکز درمانی قم منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پنچ شنبه در گفت و گوی خبری روزانه این وزارتخانه, اظهار داشت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته های آزمایشگاهی، ۲ هزار و ۳۸۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز هفتم فروردین ۱۳۹۹ به ۲۹ هزار و ۴۰۶ تَن رسید.

کیانوش جهانپور همچنین تعداد افراد بهبود یافته و ترخیص شده را نیز ۱۰ هزار و ۴۵۷ تَن دانست، و گقت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۷ تَن از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲ هزار و ۲۳۴ تَن افزایش پیدا کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

برچسب‌ها سازمان اورژانس کشور قم دانشگاه علوم پزشکی ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور قم دانشگاه علوم پزشکی ایران سازمان اورژانس کشور قم دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج