Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شامگاه پنجشنبه فرمانداری ویژه ری ؛ حسین توکلی کجانی اظهار داشت: این طرح برای کاهش زنجیره  انتقال بیماری کرونا در ورودی محورهای جنوبی استان تهران از جمله عوارضی اتوبان قم - تهران و محدوده نعلبندان جاده قدیم قم توسط عوامل راهداری، پلیس راه و هلال احمر انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این طرح از ورود خودروهای غیر بومی به استان تهران جلوگیری می شود؛  خاطرنشان کرد: بر اساس طرح  کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، برابر تصمیمات اتخاذ شده و با هماهنگی استانداری محدودیت تردد در محورهای ورودی استان تهران اعمال شده و براین اساس، تنها خودروهای استان اجازه ورود به شهر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی افزود: از ورود خودروهای شهرهای دیگر به استان تهران باتوجه اینکه ۲ محور ورودی در حوزه شهرستان ری می باشد تا اطلاع ثانونی جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت های اعمال شده افزود: طرح  فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری در سطح کشور با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا همزمان در استان تهران محدودیت ها از ساعت صفر (۲۴بامداد) روز جمعه مورخ هشتم فروردین تا پایان روز ۱۵ فروردین ۹۸ در محورهای مواصلاتی استان تهران اعمال می شود.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان دروازه استان های جنوبی کشور به کلان شهر تهران محسوب می شود.

اتوبان تهران - قم، جاده قدیم تهران - قم و بخشی از محور امام رضا(ع) در بخش خاوران از حوزه سرزمینی شهرستان ری عبور می کند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۲۲۳۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۰ هزار و ۴۵۷ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
به گفته مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون بیش از ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار از نظر ابتلا به کووید ۱۹ در کشور غربالگری شده اند و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا با قدرت در کشور در حال اجرا است و الگوی موفقی برای سایر کشورها به حساب می آید. مردم حتما برای حفظ سلامتی خود، خانواده و اطرافیان شان به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا امام رضا جنوب استان تهران خانواده محورهای مواصلاتی استان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ جاور صفاری گفت: این محدودیت ترافیکی با هدف افزایش ظرفیت تردد در محور‌های مواصلاتی گیلان، تسهیل در عبور و مرور و سفری ایمن برای مسافران، در محور قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل در مسیر رفت و برگشت اجرا می‌شود.

وی افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت  ۲۴ امروز در محور قدیم رشت – قزوین و محور اردبیل – آستارا در مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ترافیک در محور‌های ارتباطی مازندران سنگین شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک در محورهای ارتباطی مازندران سنگین شد