Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:46:51 GMT

اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در البرز

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۶۱۸

اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا در البرز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز گفت: با توجه به کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا طرح جلوگیری از تردد خودرو‌های غیربومی در مبادی ورودی استان با همکاری نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

فردی افزود: این طرح از زمان صفر ۸فروردین در مبادی ورودی البرز اجرا می‌شود و خودرو‌های غیربومی اجازه ورود به استان را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در اجرای این طرح عبور خودرو‌ها بر اساس پلاک خودرو، کارت ملی راننده و بیمه نامه ماشین خواهد بود و افرادی که در اجرای این طرح تخلف کنند خودرو آن‌ها به مدت یک ماه با اخذ هزینه‌های جانبی متوقف و به مبلغ ۵۰۰هزار تومان جریمه خواهند شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: بر اساس این دستور العمل کارکنان دستگاه دولتی و کارگران که محل سکونت و کار آن‌ها در یک شهر نیست با ارائه مدارک شناسایی و تشخیص تیم‌های مستقر در مبادی کنترلی می‌توانند در شهر مربوطه تردد داشته باشند.

این طرح به مدت دو هفته در البرز همزمان با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی تردد جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز

‌آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر مطرح کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شرایط جوی به نسبت پایدار در منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن امروز در بعضی ساعات وزش باد و عصر و شب رشد ابر در استان مورد انتظار است.

وی گفت: مطابق با هشدار سطح نارنجی، از میانه‌های روز دوشنبه تا چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی تندری در منطقه، رگبار و رعد و برق، پاره‌ای نقاط تگرگ، بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و روند کاهش نسبی دما به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز یکشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات و عصر و شب رشد ابر و دوشنبه نیز آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و بعدازظهر رگبار و رعد و برق است.

بهاروند احمدی افزود: برای روز سه شنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار و رعد و برق و بعضی ساعات وزش باد لحظه‌ای و شدید و برای روز چهارشنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات و احتمال بارش خفیف و پراکنده پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6097216

دیگر خبرها

  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • پیش بینی بارش باران و‌کاهش محسوس دما در استان البرز
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • ورود سامانه بارشی جدید از ۱۶ اردیبهشت ماه