Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:00:46 GMT

هیچ خودروی غیربومی حق ورود به استان زنجان را ندارد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۱۶۹۹

هیچ خودروی غیربومی حق ورود به استان زنجان را ندارد

خدابخش مرادی نافچی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در زنجان، گفت: افراد غیر بومی حق ورود به شهرها را ندارند.

وی با بیان اینکه کمیته‌ای با مسئولیت نیروی انتظامی و با همکاری نهادها در ورودی شهرها حضور دارند تا مدارک افراد را برای شناسایی مورد بررسی قرار دهند، اظهار داشت: کد ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه ملاک شناسایی افراد بومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شده است و از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری خواهد شد.

مرادی نافچی با بیان اینکه هیچ خودروی غیربومی حق ورود به استان زنجان را ندارد، ادامه داد: مبادی ورودی استان زنجان برای خودروهای غیربومی بسته شد و از هر گونه تردد خودروهای غیربومی در محورهای مواصلاتی استان جلوگیری خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، با تاکید بر اینکه همراهی و همگامی مردم در سرعت بخشیدن برای پایان دادن به این بیماری موثر است، گفت: مسافران حاضر سفر خود را به پایان برسانند و از کنارگذرها برای خروج از هر استان استفاده کنند و در این طرح به مدت دو هفته مدارس، بازار، تفرجگاه‌ها تعطیل می‌شود.

نافچی با بیان اینکه برخورد با مسافران متخلف اشاره کردو افزود: برای خودروهای غیر بومی متوقف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان زنجان خودرو محورهای مواصلاتی استان معاون سیاسی امنیتی استاندار نیروی انتظامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خودروهای غیربومی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، گفت: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند. واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

کد خبر 6088067 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات/ ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شد
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند