Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم پارس جنوبی جم گفت: توصیه‌ام این است که مردم در خانه بمانند حداقل بخاطر کادر درمانی که این روزها واقعا روزهای سخت و پر کاری را سپری می‌کنند.

به گزارش گروه گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با رسیدن ایام نوروز به سراغ محمد نوری، بازیکن سابق تیم پرسپولیس و ستاره حال حاضر پارس جنوبی جم رفتیم، تا حال و هوای عید را از زبان وی جویا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گفتگوی متفاوت محمد نوری را با خبرگزاری برنا می‌خوانید:

سال ۹۸ برای شما چگونه گذشت؟

سال خوبی بود و از نظر فوتبالی هم سال خوبی را پشت سر گذاشتم.

بهترین اتفاق سال ۹۸ چه بود؟

موفق شدم در این سال 8 گل به ثمر برسانم.

نوروز ۹۸ کجا هستی و چطور سپری می کنید؟

به دلیل شرایط کنونی در خانه می‌مانم.

بهترین فیلمی که در سال ۹۸ دیدید؟

سریال وایکینگ‌ها

بهترین بازیکن لیگ یک و برتر از نگاه شما؟

سخته انتخاب کردن به نظرم 4/5بازیکن خوب امسال در لیگ داشتیم.

بهترین مربی یک و برتر از نگاه شما؟

باز هم سخت است چون مربی خوب هم کم نداشتیم.

بازیگر مورد علاقت؟

شخص خاصی مد نظرم نیست.

تصویری که از عید نوروز در ذهن دارید؟

دید و بازدید و عیدی گرفتن، دوست داشتیم امسال هم به همین شکل باشد ولی نشد.

سریال های عید نوروز را دنبال می کنید؟

بله پایتخت را دنبال می‌کنم و به نظرم سریال خوبی هم است.

اگه بتوانی فقط با یک نفر در جهان عکس سلفی بگیرید، چه کسی را انتخاب می‌کنید؟

تا به حال به این موضوع فکر نکردم.

دعایی که سر سفره هفت سین می کنید؟

امیدوارم هر چه سریعتر ویروس کرونا ریشه کن شود.

خواننده مورد علاقت؟

خواننده های داخلی را دوست دارم ولی شخص خاصی را الان در ذهن ندارم.

رمز موفقیتت؟

پشتکار، علاوه بر آن تلاش می‌کنم انرزژی منفی را همیشه از خودم دور کنم.

چه پیامی برای مردمی که توصیه‌های ایمنی برای مقابله با کرونا ویروس را رعایت نمی‌کنند و به خرید و مسافرت  می‌روند دارید؟

تنها توصیه‌ام این است که مردم در خانه بمانند حداقل بخاطر کادر درمانی که این روزها واقعا روزهای سخت و پر کاری را سپری می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمد نوری پارس جنوبی جم نوروز 99 ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدریس خصوصی فیزیک در نارمک

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این مطلب 5 معلم مطرح را برای تدریس خصوصی فیزیک در نارمک معرفی کرده‌ایم که دانش‌آموزان قبلی این مدرس‌ها را پیشنهاد کرده‌اند. همچنین نکات مهمی که در انتخاب معلم خصوصی فیزیک در نارمک باید درنظر بگیرید را نیز بررسی کرده‌ایم که به شما در انتخاب بهترین معلم فیزیک نارمک کمک کرده باشیم.

نکات مهم در انتخاب معلم خصوصی فیزیک در نارمک

نکاتی مهمی برای انتخاب بهترین مدرس فیزیک برای مباحثی چون الکترومغناطیس ازجمله درک کامل قانون اهم وجود دارد. در ادامه این نکات را شرح داده‌ایم. در نتیجه مهم نیست که در بخش مکانیک مبحث چون حرکت در یک بعد مشکل دارید یا مسائل پیچیده‌تر دانشگاهی چون حرکت‌های سه‌بعدی شما را درگیر کرده‌ است، این نکات در همه مقاطع تحصیلی چون دبستان و همه موضوعات درسی فیزیک چون فیزیک اتمی به کمک شما می‌آیند.

نکات مطرح شده در ادامه خلاصه نکاتی را که در مقاله منتشر شده در The Balance Careers تحت عنوان چگونه پیدا کردن مدرس فیزیک خوب و مقاله  با موضوع  The Ultimate Guide to Starting a Physics Tutoring Business در  TutorMe  بررسی خواهیم کرد.

تعیین نیازها و اهدافتان از معلم خصوصی

نیاز و هدف شما برای کمک گرفتن از معلم خصوصی فیزیک اولین نکته‌ای است که باید درنظر بگیرید. به‌عنوان‌مثال اگر در مباحث فیزیک هسته‌ای دانشگاه دچار مشکل شده‌اید، معلم خصوصی مقطع دبیرستان یا حتی استاد فیزیک ترمودینامیک به شما کمکی نخواهد کرد. براساس مقاله منتشر شده با عنوان راهنمای یافتن معلم خصوصی خوب در سایت Understoos  شناخت نیاز و هدف اولیه مهم‌ترین نکته برای انتخاب بهترین مدرس فیزیک چه در نارمک  و چه در کل دنیا است.

مصاحبه با چند معلم خصوصی و مقایسه آنها

اکثر پلتفرم‌های آموزش خصوصی از جمله TutorMe، Skooli، Wyzant و Khan Academy امکان مصاحبه با چندین مدرس خصوصی و امکان برگزاری جلسات آموزشی وجود دارد. در مصاحبه شما باید مبحثی که درگیر آن هستید، مانند اپتیک مانند لنزها و عدسی‌ها را به‌ صورت واضح بگویید. همچنین از مدرس بخواهید ک ابزارهای آموزشی علاوه‌بر کتاب درسی را به شما معرفی کند. به‌عنوان‌مثال اگر مدرس گفت که از جزوات آموزشی استفاده می‌کند، از او بخواهید بخشی از یک فصل را در اختیار شما قرار دهد. هر اندازه که استاد خصوصی بیشتر از فیلم‌های آموزشی همانند فیلم‌های منتشر شده در Khan Academy یا نرم‌افزارهای آموزش فیزیک مانند Interactive Physics استفاده کند، کلاس درس مفیدتر خواهد بود.

برقراری ارتباط موثر با معلم خصوصی

بهترین معلم خصوصی فیزیک فردی است که علاوه‌بر مهارت در تدریس بتوانید با او ارتباط بگیرید. به‌همین‌دلیل در مقاله منتشر شده در سایت Wyzant برای انتخاب مدرس فیزیک مناسب تاکید بر امتحان جلسه آزمایشی است. در جلسه آزمایشی یا ویدئو معرفی استاد در برخی از سایت‌ها چون استاد بانک متوجه خواهید شد که می‌توانید با معلم فیزیک ارتباط بگیرید یا نه.

نظارت بر عملکرد معلم و ارائه بازخورد

گاهی جلسه آزمایشی و جلسه‌های اولیه معیار خوبی برای انتخاب بهترین معلم خصوصی نیستند. در واقع شما به عنوان دانش‌آموز یا دانشجو باید در طول جلسات روی عملکرد معلم خود نظارت داشته باشید. همچنین باید برای خودتان بازخورد عملکرد مدرس را تحلیل کنید.

 به‌عنوان‌مثال آیا مباحث تدریس شده برای آزمایشگاه فیزیک به شما کمکی در انجام آزمایشات مربوط به المپیاد فیزیک کرده است؟ بدین‌گونه با پرسیدن سوالات متفاوت متوجه خواهید شد که تدریس مفید بود است یا نه. در نهایت می‌توانید تصمیم بگیرید آیا با معلم انتخاب می‌خواهید ادامه دهید یا نه!

سایت TeachPhysics در مقاله‌ای که به‌عنوان راهنمای گام‌به‌گام برای تبدیل شدن به مدرس فیزیک منتشر کرده است، اشاره به این نکته دارد که مدرس باید به دانش‌آموز بازخورد بدهد. در واقع بدین‌گونه است که جلسه‌های  تدریس خصوصی فیزیک ادامه پیدا می‌کنند.

معرفی 5 معلم خصوصی برتر فیزیک در نارمک

در این بخش به معرفی 5 استاد برتر فیزیک در نارمک براساس داده‌های اطلاعاتی استاد بانک خواهیم پرداخت. البته امکان استفاده از خدمات آموزش حضوری خصوصی فیزیک برای اساتید مطرح بسیاری در تهران فراهم است. بااین‌حال ما در این مطلب به معرفی 5 مدرس برتر فیزیک در نارمک می‌پردازیم.

احسان علیزاده؛ مدرس خصوصی فیزیک برتر در تهران

استاد احسان علیزاده که با نماد vip در استاد بانک تدریس می‌کند، حدود 3203  جلسه خصوصی موفق داشته است. این استاد بیش از 6 سال است که کنار استاد بانک قرار دارد و 2 سال نیز در مجموعه بزرگ انجمن ریاضیدانان تدریس کرده است. شما به‌صورت حضوری می‌توانید از کمک استاد علیزاده برای فیزیک دبیرستان و کنکور استفاده کنید. همچنین امکان حضور در کلاس‌های خصوصی این استاد فیزیک مهیا است.

احمدرضا کلانتریان؛ استاد خصوصی خلاق فیزیک

با مشاهده ویدئو معرفی احمدرضا کلانتریان متوجه خواهید شد که فیزیک با چه متد جذابی قرار است فیزیک به شما آموزش داده شود. این استاد خوش اخلاق بیش از 9 است که تدریس خصوصی فیزیک را انجام می‌دهد و دانش آموخته دانشگاه صنعتی امیرکبیر و علم‌وصنعت است. اگر نگاهی به نظرات احمدرضا کلانتریان در بخش تدریس فیزیک بیندازید، متوجه رضایت دانش آموزان خواهید شد.

صادق هاشمی؛ استاد فیزیک خصوصی vip استادبانک

صادق هاشمی با مدرک دکترای مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف حدود 12 سال است که تدریس خصوصی فیزیک را انجام می‌دهد. این استاد گران‌قدر با 360 جلسه موفق حدود یک سال تجربه تدریس در استادبانک را دارد. با مشاهده ویدئو معرفی دکتر صادق هاشمی برای برقراری ارتباط موثر بیشتر با ایشان جهت انتخاب برای تدریس آشنا خواهید شد.

رویا کاتوزیان؛ مدرس فیزیک خصوصی دانش‌آموزان ویژه

اگر قصد شرکت در آزمون‌های ورودی به مدارس برتر را دارید، انتخاب رویا کاتوزیان پیشنهاد می‌شود. این معلم خصوصی فیزیک بهترین معلم برای تدریس به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه چون قبولی در آزمون ورودی مدارسی چون فرزانگان است. با شرکت در کلاس خصوصی فیزیک استاد کاتوزیان شما با ارائه مطالب به صورت جذاب و قابل فهم روبه‌رو خواهید شد و دیگر حل مسئله برای مباحثی چون ترمودینامیک سخت نخواهد بود.

مریم طایفه؛ معلم خصوصی فیزیک به مدت 12 سال

اگر دنبال مدرس خصوصی فیزیک با مهارت‌های آموزشی مخصوص تیزهوشان یا کنکور هستید، مریم طایفه انتخاب مناسبی خواهد بود. این مدرس فیزیک توانمند حدود 2 سال است که با مجموعه استادبانک همکاری می‌کند. حدود 230 جلسه موفق در پروفایل ایشان ثبت شده است و فقط به صورت حضوری در تهران تدریس می‌کنند.

استادبانک؛ پلتتفرمی برای معرفی بهترین معلم‌ها برای تدریس خصوصی فیزیک در نارمک

در این مطلب تلاش کردیم راهکار یافتن بهترین معلم برای تدریس خصوصی فیزیک را بگوییم. همچنین 5 مدرس برتر فیزیک در تهران را که امکان تدریس در نارمک دارند را معرفی کردیم. بااین‌حال شما می‌توانید با گشت‌وگذار در سایت استاد بانک بخش مدرس‌های حضوری فیزیک تهران، مشاهده ویدئوهای معرفی و درخواست جلسه آزمایشی بهترین مدرس فیزیک خصوصی را برای خود یا فرزندتان انتخاب کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدریس خصوصی فیزیک در نارمک
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • فیلم| به دانش‌آموزتان نگاه ملی بدهید
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • عکسی از کفش چرمی وایکینگ‌ها!