Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌تبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه‌ جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی شیوع موج ویروس کرونا در سراسر کشور و به‌طبع آن در استان سیستان و بلوچستان تلاشی همه جانبه از سوی مسئولان و مردم جهت مقابله با این بیماری فراگیر آغاز شده و تقریباً همه مردم به نحوی درگیر موضوع هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای سیستان و بلوچستان با حضور حریرچی آغاز شدحریرچی از مرکز غربالگری سرپائی زاهدان بازدید کردگزارش ویدئویی تسنیم| لحظاتی ناب در کنار تلاشگران بخش کرونا / مدافعانی که سلامت مردم بلوچستان ‌را حفظ کردند

محمد مهران امینی فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم جهت تامین تجهیرات حفاظت فردی و پوشش ایمن کادر بهداشت و درمان دانشگاه با اولویت پرسنل شاغل بخش کرونا تا پایان زمان مبارزه با بیماری کووید-19 صورت گرفته است.

وی افزود: تجهیزات لازم به مقدار مناسب تهیه و در انبار نگهداری می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و بنا بر اعلام نیاز مراکز بهداشتی درمانی، اسرع وقت در اختیارشان قرار داده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خاطرنشان کرد: نیروهای مالی و پشتبانی دانشگاه همگام با سایر حوزه‌ها به صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش‌ و به صورت لحظه‌ای درح پایش و رفع کمبودهای مورد نیاز هستند.

امینی فرد گفت: با درایت و مساعدت مسئولان مشکلی در زمینه تامین منابع مالی اقلام مورد نیاز جهت حفظ سلامت کارکنان وجود ندارد.

افزایش آمار مبتلایان کرونا در سیستان نگران کننده است

غلامرضا گنجی رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا ویروس شهرستان زابل از ادارات آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای شهرستان خواست، نسبت به تجهیز و آماده‌سازی اماکن از پیش اعلام شده اقدام کنند تا در صورت نیاز و افزایش بیماران از مکان‌های مورد نظر به  عنوان بیمارستان و نقاهتگاه استفاده شود.

فرماندار شهرستان زابل تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا ویروس در منطقه سیستان، اگر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منازل مبادرت نورزند، در چند روز آینده ظرفیت تخت‌ها و بیمارستان‌های در نظر گرفته شده برای این بیماری در زابل تکمیل خواهد شد.

شمار مبتلایان کرونا در سیستان به 38  نفر رسید

هادی میرزایی  رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تا ظهر روز گذشته موارد مثبت آزمایشگاهی کرونا در منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال استان سیستان و بلوچستان با دو مورد افزایش به 38 نفر رسید.

وی تاکید کردد: تنها راهکار ایمن ماندن مقابل بیماری کرونا عدم حضور در تجمعات و  در خانه ماندن است؛ رعایت دقیق نکات بهداشتی نیز همواره باید مد نظر شهروندان قرار گیرد.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/392/

R7843/P/S6,65/CT7 واژه های کاربردی مرتبط سیستان و بلوچستان ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

 خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب در دیدار هفته گذشته با کارگران، از کارگر بعنوان رکن تولید نام بردند و این نکته تأکید دوباره ای به جایگاه و منزلت قشر کارگری است.

وی افزود: کارگران از اقشار ارزشمند، زحمتکش و شریف جامعه  هستند و  در هر سازمان و اداره و شرکتی باید مورد احترام ، کرامت و عزت قرار گیرند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: صیانت از سلامت و ارتقای ایمنی کارگران یکی از موضوعات مهمی است که هم وزارت متبوع و هم کارفرمایان روی آن توجه ویژه ای دارند. 

سلامی با بیان اینکه سال گذشته بیش از یازده هزار مورد بازرسی از کارگاه‌های سطح استان انجام شده است، افزود: این بازرسی ها منتج به کاهش ۱۰ درصدی حوادث ناشی از کار شده است.

وی ادامه داد: برای تکریم کارفرمایانی که به سلامت کارگر و ایمنی محیط کار توجه دارند، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، تعدادی از تلاشگران عرصه سلامت در محیط کار مورد تجلیل قرار گرفتند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از انتخاب خانه های بهداشت و ایستگاه‌های بهگر نمونه استان هم خبر داد و گفت: هم اینک ۵۸ خانه بهداشت کارگری و ۱۰۲ ایستگاه بهگر در سطح واحدهای تولیدی استان به ارائه خدمات می‌پردازند. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند