Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسلم ساقی  فرماندار کاشمر گفت: به منظور  اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا از صبح روز ۸ فروردین از ورود پلاک‌های غیر بومی به شهرستان در مبادی ورودی جلوگیری خواهد شد

او تصریح کرد: اکیپی شامل نیرو‌های پلیس راه، ثبت احوال و بهداشت و درمان و نماینده فرمانداری با استقرار در محور‌های ورودی به شهرستان در محور شادمهر به کاشمر در بهاریه، محور فیض آباد به کاشمر در سه راه عارف آباد و در محور نیشابور از روستای اکبرآباد ضمن بررسی پلاک‌های خودرو‌ها و کارت ملی افراد از ورود افراد وخودرو‌هایی با پلاک غیر بومی که قصد ورود به شهرستان را دارند جلوگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار کاشمر گفت: همچنین تردد پلاک‌های غیر بومی در سطح شهرستان براساس مصوبه کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ۵۰۰هزار تومان جریمه و توقیف خواهند شد.

ساقی با تاکید بر تداوم ممنوعیت تردد و اتراق در تفرجگاه‌ها و کلاته‌ها در روز ۱۳ فروردین افزود: به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در روز ۱۳ فروردین طرح ممنوعیت تردد خودرو‌های شخصی از درب منزل اجرا خواهد شد و براساس این طرح از ساعت ۵ صبح تا ۲۴ روز ۱۳ فروردین تردد خودرو شخصی و موتور سیکلت در سطح شهر وحضور در تفرجگاه‌ها و ییلاقات ممنوع وخودرو متخلفین توسط راهنمایی و رانندگی جریمه خواهد شد.

او  ضمن تشکر از همراهی و مشارکت مردم فهیم شهرستان در مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از همه شهروندان خواست تا ستاد شهرستان را در اجرای این طرح با ماندن در خانه تا شکست ویروس کرونا همراهی کنند.
انتهای پیام//م. د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری کاشمر طرح فاصله گذاری اجتماعی نیروهای پلیس راه قطع زنجیره کرونا ویروس کرونا خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟ (فیلم)
  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد