Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@14:03:41 GMT

ایست؛ ورود به مازندران ممنوع

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۹۲۸

ایست؛ ورود به مازندران ممنوع

ایسنا/مازندران مازندران؛ دیار مردم مهمان نواز بوده که برای اکثر ما ایرانی‌ها خاطراتی خوش را رقم زده است، چه روزها و شب‌هایی که در کنار ساحل زیبای آن قدم زده‌ایم و از دسترنج کشاورزان زحمت‌کش که برنج‌ سفره‌های ما را سالیان سال تامین کرده‌اند، استفاده کردیم.

از صیادانش که با صید ماهی سفره‌های شب عید ما را رنگین کردند، از کافه‌های دنج کنار ساحل که ذهن‌های پریشانمان را با استکانی چای و صدای آرام‌بخش دریای بیکرانش تسکین می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طبیعت‌های بکرش که بهشت گمشده را برایمان تجلی می‌کند، از خانه‌های بوم‌گردی زیبایی که در نقاط مختلف استان با آب و هوایی عالی و مردمی مهربان پذیرای گردشگران بوده‌اند.

مردم مازندران جزء خوبی و محبت برای مهمانان خود چیزی نداشته‌اند، مردمانی که با تمام پتانسیل‌های استان خود تلاش کرده و با امکانات کم خم به ابرو نیاورده‌اند و همیشه پذیرای همه هموطنان از نقاط مختلف کشور بودند.

این مردم در این روزهای سخت شیوع کرونا ویروس با کمبود امکانات بهداشتی و تخت‌های بیمارستانی دست و پنجه نرم می‌کنند و حضور دیگر هموطنان عزیز در این شرایط اوضاع را برای این مردم بحرانی‌تر می‌کند و فاجعه‌ای عمیق که غیر قابل جبران خواهد بود، رقم می‌زند.

در ابتدای شروع این ویروس شوم مازندران جزء پنج استان پاک کشور بود اما با تعطیلی سه روزه بدون تدبیر و سرازیر شدن بدون مانع مسافرین به این استان، مازندران به نسبت جمعیت رتبه اول را در کشور از نظر تعداد مبتلایان و فوتی‌ها کسب کرده است.

اگر مردم بخواهند از خانه خارج شوند و برای مسافرت به این استان سفر کنند، اوضاع از شرایط کنونی هم بدتر خواهد شد.

از شما هموطنان عزیزم دوستانه و برادرانه می‌خواهم، سفر خود را به تعویق بیاندازید، هر چند شاید مالک خانه‌هایی در این دیار سبز باشید اما مازندران امروز مهمان نمی‌خواهد. 

در خانه بمانیم

با هم علیه کرونا مبارزه کنیم

کرونا را شکست می‌دهیم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس همه علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • ورود ناپلی و پست لارو از استان‌های دیگر به بوشهر ممنوع است
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت