Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@16:48:41 GMT

ابتلا به ویروس کرونا در چین هنوز ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۹۸۷

ابتلا به ویروس کرونا در چین هنوز ادامه دارد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در حالی که برای سه روز از چین مورد ابتلا با منشأ محلی به ویروس «کووید۱۹» گزارش نشده بود، به نظر می‌رسد شیوع این ویروس در این کشور هنوز ادامه دارد.

کمیسیون بهداشت ملی چین بامداد امروز (جمعه) اعلام کرد که طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۵۵ نفر دیگر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این میان، ۵۴ نفر از کشورهای خارجی به چین وارد شده‌اند و فقط ۱ مبتلا با منشأ محلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، بر اساس آمار اعلامی جدید، طی یک روز گذشته ۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در چین جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به ۸۱۳۴۰ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۲۹۲ نفر رسید. از تعداد کل مبتلایان چینی، ۷۴۵۸۸ نفر بهبود یافته و سلامتی خود را به دست آوردند و فعلا ۳۴۶۰ مورد فعال ابتلا به کرونا در چین وجود دارد.

مقامات چین که پیشتر از کاهش سریع روند ابتلا به ویروس کرونا در ماه جاری (مارس) ابراز امیدواری کرده بودند، اکنون نگران ورود افراد مبتلا به این ویروس از کشورهای خارجی هستند زیرا کسب‌وکارهای بیشتری در حال از سرگیری فعالیت خود در این کشور هستند.

وبگاه «بلومبرگ» نیز به نقل از مسئولان دولتی شهر «ووهان» گزارش داد که وضعیت قرنطینه و منع آمدوشد از تاریخ هشتم آوریل لغو خواهد شد.

پیشتر نیز منابع بیمارستانی گزارش داده بودند که تمام استان‌های این کشور به جز هوبی از اواخر ماه فوریه موفق شدند ابتلای جدید به کروناویروس را متوقف کنند و در استان هوبه نیز احتمالا تا پایان ماه مارس تعداد مبتلایان جدید به صفر خواهد رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چین ویروس کرونا ووهان چین کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد

به گزارش جام جم آنلاین ازفارس،‌ منابع رسانه‌ای از زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در بخش قدیمی شهر  قدس خبر دادند. یک جوان با چاقو به یکی از نظامیان اسرائیلی در نزدیکی «باب الساهره» در محله السعدیه در بخش قدیمی قدس حمله کرد و وی را زخمی کرد.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به نوشته الجزیره، در پی این عملیات، نظامیان اشغالگر کلیه ورودی‌های بخش قدیمی قدس را بستند و در کوچه‌ پس کوچه‌های آن مستقر شدند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


به گزارش وبگاه فلسطینی شهاب، نظامیان اشغالگر به سوی یک جوان  مظنون به انجام این عملیات با سلاح سرد تیراندازی کردند. 
لحظاتی پس از انتشار این خبر، وبگاه روزنامه اسرائیلی هاآرتص به نقل از پلیس اسرائیل مدعی شد که عامل این عملیات در قدس، «یک گردشگر ترک» بود.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟