Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:10:11 GMT

مردم هشدارهای مربوط به کرونا را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۲۹۹۸

مردم هشدارهای مربوط به کرونا را جدی بگیرند

محمود ثمینی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگاران  ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم استان در مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: تاکنون همراهی عده بسیاری از اقشار مختلف جامعه در این زمینه بسیار خوب بوده و آندسته از افرادی که تاکنون موضوع را جدی نگرفته اند باید خود را با سایر مردم در عمل به دستورالعمل ها هماهنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:‌ دستورالعملهای ابلاغی از سوی دولت به شهروندان در زمینه رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا نیازمند جدیت مردم برای اجرای آنها است .

وی تصریح کرد: تنها افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود به آن شهر بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع می شود اما خروج افراد غیرساکن از استان برای برگشت به محل سکونت خود بلامانع است .

ثمینی ادامه داد: خودروهای متخلف از این مقررات به مدت یک ماه توقیف و جریمه نقدی ۵۰۰ هزار تومان برای آنها منظور خواهد شدو واحدهای صنفی نیز درصورت تخلف به مدت یک ماه پلمب می شوند .

معاون استاندار لرستان گفت: مدارس و دانشگاه ها، پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، مراکز تفریحی و استخرها که محل تجمع افراد هستند تا پایان طرح تعطیل خواهند بود و همچنین برگزاری هرگونه مراسم  رسمی یا غیررسمی که موجب ازدحام جمعیت شود ممنوع است .

ثمینی ادامه کار فروشگاه های زنجیره ای، داروخانه ها و سوپر مارکت هایی که مایحتاج اولیه مردم را تامین می کنند بلامانع عنوان کرد و افزود: تمامی ادارات دولتی نیز تا ۱۵ فروردین تعطیل می باشد اما دستگاه های خدمات رسان در این ایام به فعالیت خود ادامه خواهند داد . 

وی اضافه کرد: تردد خودروهای حمل بار، کالا و مایحتاج مردم، سوخت و امدادرسانی مشمول ممنوعیت نبوده ولی ضوابط بهداشتی درهواپیما، قطار و اتوبوس‌های بین شهری باید رعایت شود.

تا هفتم فروردین ماه تعداد مبتلایان و فوتی های ویروس کرونا در لرستان به ترتیب ۵۹۲ و ۴۰ نفر بوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند

دریافت 10 MB کد خبر 6089768

دیگر خبرها

  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • یک شوی نمایشگاهی در اصفهان با فاجعه اشتباه گرفته شد
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد