Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@07:09:05 GMT

منع آمدوشد شبانه در امارات برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۱۷۶

منع آمدوشد شبانه در امارات برای مقابله با کرونا

به گزارش «تابناک» به نقل از رویترز، امارات متحده عربی ضمن دستور به بخش‌های دولتی و خصوصی این کشور برای تامین امکان دورکاری برای بیشتر کارمندان خود، به مدت سه روز منع آمدوشد شبانه اعلام کرد.

مقام‌های امارات اعلام کردند که از پنجشنبه شب تا یکشنبه هفته آینده از ساعت ۸ شب تا ۶ صبح بر آمدوشد خودروها و افراد برای انجام عملیات ضدعفونی معابر محدودیت اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی نیروهای امنیتی امارات در یک نشست خبری گفت که از پنجشنبه شب تا یکشنبه شب تنها کارکنان بخش‌های اضطراری حق رفت‌وآمد دارند و کسانی که از این قانون سرپیچی کنند، جریمه خواهند شد.

حمل و نقل عمومی از جمله مترو و تراموا در امارات تعطیل شده اما خودروهای مسافربری شخصی خارج از ساعات ممنوع، امکان عبور و مرور دارند.

دولت امارات متحده عربی به ادارات محلی امیرنشین‌ها و بخش خصوصی به جز بخش‌های مربوط به اقلام و خدمات ضروری دستور داده که حضور کارکنان خود را به ۳۰ درصد کاهش دهند.

امارات تاکنون ۳۳۳ مورد ابتلا به ویروس کووید۱۹ اعلام کرده که از این تعداد ۲ تن جان باخته‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 خسرو شکیبایی پزشکان بدون مرز جهش تولید ویروس هانتا امارات ویروس کرونا منع آمد و شد مقابله با کرونا کروناویروس نوروز 99 خسرو شکیبایی پزشکان بدون مرز جهش تولید ویروس هانتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بارش در ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار است  در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.
در روز یکشنبه بطور  موقت از شدت بارش‌ها در سطح استان کاسته می‌شود، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، دوباره شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.
بر اساس این گزارش دمای روزانه ‏که تا پایان هفته بطور محسوس کاهش می‌یابد در روز‌های شنبه و یکشنبه روندی افزایشی خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • خزر مواج می‌شود
  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • هوای کرمانشاه تا روز شنبه بارانی است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • باران شدید در راه است/ تدابیر ویژه برای روزهای پنجشنبه و جمعه
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • گشت وگذار شبانه پلنگ در جنگل ساری
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند