Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ امیر طالبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه این امر مطالبه عمومی مردم است و همه باید موضوعات را رعایت کنند تا سریعتر از شر ویروس کرونا خلاص شویم ، افزود:   پلیس راه در سه مبدا ورودی استان در لوشان ، چابکسر و آستارا محدودیت تردد برای خودروهای غیربومی ایجاد کرده است و اگر خودروهایی از راههای محلی و یا روزنه هایی قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند ، با ممانعت پلیس روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی خاطر نشان کرد:  افراد متخلف مطمئن باشند ، پلیس در راستای حفظ سلامت مردم با کسی مدارا ندارد و ضمن عذرخواهی از  مسافران ؛ با قاطعیت از ورود هر خودروی غیر بومی به استان جلوگیری خواهد کرد.

وی یادآورشد: هر ساله در چنین ایامی پذیرای مهمانان نوروزی بودیم  اما متاسفانه امسال در شرایطی هستیم که ضمن عذرخواهی از این عزیزان،  ناگزیر به مسدود کردن راه ها و محدودیت برای تردد آنها به منظور حفظ سلامتی تمامی مردم هستیم.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: در همین راستا، کد۲۱۷۶ از شب گذشته در سامانه اجراییات پلیس  تعریف شده که مبلغ  ۵۰۰ هزار تومان برای متخلفان از این  قانون پیش بینی شده است ؛ ضمن آنکه خودروهایی که به طور  غیر ضروری تردد می کنند،  علاوه بر اعمال قانون  یک ماه در پارکینگ متوقف می شوند و پلیس گیلان با قاطعیت با متخلفان  اعمال قانون خواهد کرد.

وی گفت: البته در مرحله اول از هم میهنان  مان در گیلان خواستیم تا هر چه سریعتر به شهرهای شان برگردند و در صورت قصد سفر، برنامه ریزی خود را برای این امر لغو کنند تا در زمان سفر آنها مجبور به استفاده از قوه قهریه نشویم و انتظار داریم هم وطنان مان خود این موضوعات را رعایت کنند.

وی با اشاره به تردد شماری از افرادی با پلاک غیر بومی اما  در گیلان سکونت دارند، تصریح کرد: این افراد اگر برای ورود کارت ملی و یا مدرک معتبر برای اثبات شهروند بودن گیلان را داشته باشند، می توانند وارد استان شوند .

رئیس پلیس راهور گیلان درباره سفرهای بین شهری استان نیز گفت: در حال حاضر  تا زمان اخذ تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای استان محدودیتی برای تردد آنها اعمال نمی شود ؛  اما در ۴۸ ساعت آینده مشخص خواهد شد که افرادی که قرار است از شهری به شهر دیگر در استان تردد کنند، تردد آنها به چه صورت خواهد بود و براساس آن پلیس محدودیت ها را اجرا خواهد کرد.

از ساعت ۲۴ شب گذشته  ورودی راههای گیلان مسدود سازی شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا گیلان ویروس کرونا پلیس راهور ناجا گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ علیرضا حدادی گفت: در پی وقوع ۳ فقره کیف قاپیِ راکب یک موتورسیکلت در سطح شهر رشت، با تحقیقات پلیسی و بررسی شواهد، سارق غیر بومی در در بخش کوچصفهان رشت شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

وی افزود: سارق ۳۱ ساله پس از دستگیری و در تحقیقات پلیس ، به ۳ فقره کیف قاپی از شهروندان در سطح شهر رشت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان گفت: ۷ دستگاه گوشی تلفن همراه از متهم کشف و پس از توقیف موتورسیکلت وی ، این سارق در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حدادی با بیان اینکه تامین و ارتقاء امنیت جامعه همواره یکی از دغدغه‌های اصلی نیرو‌های انتظامی است، افزود: نیرو‌های پلیس با همکاری مردم، ارتقا سطح آگاهی عمومی و اقدامات پیشگیرانه، با سرقت و انواع ناهنجاری اجتماعی برخورد قاطع خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • کشف ۲۴ میلیارد پوشاک قاچاق در رودبار