Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:24:14 GMT

هوای پاک، نتیجه باران رحمت الهی

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۴۸۳

هوای پاک، نتیجه باران رحمت الهی

فردی، کارشناس هواشناسی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به بارندگی های اخیر در سطح استان گفت: هوای امروز استان البرز برای همه گروه ها است.

کارشناس هواشناسی استان البرز در ادامه افزود: دمای هوای امروز شهرستان کرج، ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته با ۴ درجه افزایش دما همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی گفت: کمینه و بیشینه دمای امروز مرکز استان البرز از ۴ تا ۱۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و هوای استان البرز، نیمه ابری همراه با مه رقیق گزارش شده است.

او همچنین افزود: از امروز تا دوشنبه با توجه به موج ناپایدار ضعیف سطوح میانی از البرز مرکزی، در آسمان استان البرز  شاهد رخداد رگبار، رعد و برق و تگرگ خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان البرز گفت: غروب شنبه و تمام روز یکشنبه، بارش‌ها بسیار خوب و به صورت رگباری در سطح استان البرز پیش بینی می شود و در ارتفاعات شاهد تگرگ و بارش برف خواهیم بود

او افزود: این بارش ها ماهیت محلی و نقطه ای دارد و با وزش باد همراه خواهد بود.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا بارش برف و باران آلودگی هوا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است

محمد سبزه زاری به خبرنگار مهر گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گرد و خاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.

وی افزود: به تدریج در بعد از ظهر به سبب وزش بادهای جنوبی از شدت گرد و خاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گرد و خاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: همچنین بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

وی تصریح کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، به طوری که روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

به گفته سبزه زاری، شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته گتوند با ۴۰.۲ و ایذه با ۱۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۷ و کمینه دمای ۲۵.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6092039

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • استمرار هوای گرم در مازندران
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری