Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:21:15 GMT

آغاز پیش فروش گوشی LG V60 ThinQ 5G در اپراتور Verizon

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۵۹۶

آغاز پیش فروش گوشی LG V60 ThinQ 5G در اپراتور Verizon

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه 5G نیز مانند شبکه 4G به صورت همزمان در ایالات متحده و سایر کشور‌ها در دسترس مخاطبان قرار گرفته و هر کدام از اپراتور‌های تلفن همراه در ایالات متحده از یک رویه خاص در ارائه خدمات 5G به مشترکان خود استفاده می‌کنند. از طرفی هم ساختار 5G موجود در گوشی‌های بازار نیز با یکدیگر یکسان نیستند، برای مثال در صورتی که کاربران گوشی Galaxy S20 را خریداری کرده باشند؛ نخواهند توانست از اپراتور Verizon برای استفاده از اینترنت 5G استفاده کنند، هر چند این شرایط تا زمانی به همین منوال خواهد بود که بستر جدید اینترنت پر سرعت به صورت یکسان در تمامی اپراتور‌های این کشور برپا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود یک هفته پیش بود که شرکت LG به طور رسمی در مراسم تجاری دو اپراتور AT&T و T-Mobile اعلام کرد که گوشی LG V60 ThinQ 5G آماده پیش فروش شده است و کاربران این دو اپرتور می‌توانند گوشی مذکور را یا قیمتی نزدیک به ۹۵۰ دلار از مراکز فروش این اپراتور‌ها پیش خرید کرده و در تاریخ ۲ آوریل گوشی خود را تحویل گیرند.

از آنجایی که احتمالا از این گوشی استقبال زیادی شود، شرکت LG علاوه بر دو اپراتور ذکر شده گوشی جدید خود را در اپراتور Verizon نیز به فروش می‌رساند. گوشی V60 ThinQ 5G در اپراتور Verizon نیز با همان قیمت اعلام شده در دو اپراتور دیگر به فروش خواهد رسید؛ این در حالی است که گوشی S20 + نیز در همین اپراتور و با قیمتی حدود ۲۵۰ دلار بالاتر به فروش می‌رسد و مشخصاتی تقریبا مشابه با همین گوشی را دارد.

بیشتر بخوانید: همکاری Epic Games با سازندگان بزرگ عناوین رایانه‌ای

با این حال باید منتظر بود و دید که آیا اپراتور Verizon تعداد گوشی‌هایی که امکان استفاده از اینترنت 5G این را دارند را افزایش خواهد داد یا قرار است کاربران مدل معمولی گوشی Galaxy S20 همچنان از استفاده از اینترنت 5G محروم باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند شرکت ال ج اپراتور Verizon

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری جدید از بهرام رادان جلوی آیینه گوشی سامسونگ خود در شبکه‌های مورد توجه قرار گرفت و آیفون نبودن آن باعث تعجب مردم شد. بنابر آنچه در برخی از صفحات فضای مجازی نوشته شده مدل گوشی بهرام رادان، سامسونگ S ۲۴ هست که در بازار ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف