Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@06:19:11 GMT

گل رونالدینیو به دیوید سیمن شانسی نبود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۶۰۳

گل رونالدینیو به دیوید سیمن شانسی نبود

ریوالدو، اسطوره برزیل می‌گوید ضربه آزاد تاریخی هم‌تیمی‌اش رونالدینیو به انگلیس در جام جهانی 2002 دانسته و با قصد قبلی به سمت دروازه دیوید سیمن شلیک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، گل تاریخی رونالدینیو با پیراهن تیم ملی برزیل به انگلیس در جام جهانی 2002 که با یک ضربه آزاد عجیب و تماشایی به ثمر رسید یکی از جالب‌ترین گلهای تاریخ  جامهای جهانی و یک گل جنجالی و بحث‌برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل درباره این گل صحبت کرده و می‌گوید هم‌تیمی‌اش رونالدینیو با توجه به اینکه می‌دانسته دیوید سیمن همیشه دوست دارد در زمان ضربات آزاد یکی دو قدم از دروازه‌اش بیرون بیاید، دانسته و با قصد قبلی، ضربه را به آن شکل روانه دروازه‌اش کرده است.

 

 

در جریان آن بازی در جام جهانی 2002 سلسائو به لطف گل رونالدینیو موفق شد انگلیس را شکست داده و در نهایت پنجمین جام جهانی خود را فتح کند. در اوایل بازی مایکل اوون انگلیس را پیش انداخته بود ولی ریوالدو در میانه بازی بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم رونالدینیو پشت یک ضربه آزاد از فاصله 35 متری ایستاد و با شلیکی عجیب و تماشایی توپ را از بالای سر دیوید سیمن وارد دروازه او کرد. با اینکه رونالدینیو دقایقی بعد به خاطر تکل خشن روی دنی میلز اخراج شد ولی برزیلی‌ها بازی را به لطف گل عجیب و تماشایی او با پیروزی به پایان بردند.

 

 

ریوالدو حالا درباره گل استثنایی رونالدینیو در آن بازی گفت:" من آن بازی با انگلیس در جام جهانی 2002 که ما در نهایت 2-1 برنده شدیم را خیلی خوب به خاطر دارم. رونالدینیو آن روز فوق‌العاده بود و در جریان گل اول که توسط من به ثمر رسید هم نقش بسیار مهمی در بازی‌سازی داشت و پاس گل را هم به من داد. گلی که من زدم خیلی مهم بود چون باعث شد نیمه اول را با تساوی به پایان برسانیم و به رختکن برویم".

 

 

ریوالدو در ادامه گفت:" در نیمه دوم رونالدینیو آن گل معروف را زد. با ضربه آزادی از فاصله دور که دیوید سیمن را کاملا غافلگیر کرد. نه تنها دیوید سیمن بلکه کل دنیا و از جمله خود من هم از دیدن آن ضربه غافلگیر شدیم. من اصلا فکرش را هم نمی‌کردم که او بتواند چنین ضربه‌ای بزند ولی او زد و شد. رونالدینیو بعد از بازی به من گفت که می‌دانسته دیوید سیمن روی ضربات آزاد همیشه یکی دو قدم به جلو می‌آید و با استفاده از همین نکته می‌خواسته او را غافلگیر کند".

 

ریوالدو رونالدینیو برزیل سیمن تیم ملی برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریوالدو رونالدینیو برزیل سیمن تیم ملی برزیل جام جهانی 2002 دیوید سیمن ضربه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها

  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • صعود چادرملو با خوش شانسی در ضربات پنالتی
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان