Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه به‌زودی محدودیت‌های سختگیرانه در معابر و محورهای مواصلاتی استان اصفهان اجرا می‌شود، گفت: به کسانی که سفر کرده‌اند توصیه می‌کنیم سریع‌تر برگردند. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: مجموعه پلیس اصفهان همه توان و ظرفیت‌هایش را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس "کرونا" به‌کارگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برخورد قاطع و مستمر پلیس با افراد و مراکز اقامتی و خدماتی که قوانین و مقررات را رعایت نمی‌کنند خبر داد و افزود: در این خصوص 300 مکان مانند مهمانپذیرها، مهانسراها، چایخانه‌ها، خانه‌های استیجاری، تالارها و رستوران‌ها پلمب و برای500 مکان نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: علاوه بر این 94 نفر نیز دستگیر و 81 خط تلفن از افراد کلید به‌دست که از آنها برای اجاره دادن خانه‌های استیجاری استفاده می‌شد با دستور قضائی مسدود شدند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 5 میلیون اقلام بهداشتی احتکار شده مانند دستکش، ماسک و الکل و دیگر اقلام بهداشتی توسط پلیس اصفهان کشف شده است.

سردار معصوم بیگی به تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان مبنی بر تعطیلی مجموعه تفریحی ناژوان و صفه و تمامی تفرجگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: بنابر این پارک خودروها در حاشیه پار‌ک‌ها، بوستان‌ها و پل‌های تاریخی و حاشیه زاینده رود اکیدا ممنوع است و ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با خودروهایی که این مصوبه را اجرا نکنند برخورد می‌کنند.

وی گفت: طی 72 ساعت اخیر بیش از 4 هزار خودرو اعمال قانون شده‌اند و 50 خودرو نیز به پارکینگ منتقل شده‌اند.

کنترل مبادی ورودی استان فارس برای کاهش حداقلی سفرها تشدید می‌شوداردبیل|کاهش 80 درصدی سفرهای نوروزی به اردبیل؛ مبادی ‌ورودی ویژه کنترل می‌شود‌گزارش| جولان خودروها با پلاک‌های غیربومی در استان‌ها / گلایه مردم ایران از سفرهای نوروزی / مسافرانی که کرونا سوغات می‌آور‌ند

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه این خودروها 15 روز در توقیف پلیس هستند، بیان داشت: برای رانندگان آنها نیز نمره منفی درج و برخی محرومیت‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: همچنین از ابتدای شروع طرح زوج و فرد از درب منزل در شهر اصفهان بیش از 40 هزار خودرو جریمه و تعداد زیادی نیز به پارکینگ منتقل شده‌اند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه 80 درصد مردم توصیه‌های ستاد مقابله با بحران کرونا را رعایت می‌کنند، تصریح کرد: یکسری افراد معدود هستند که با عدم رعایت مقررات و انجام سفر باعث انتقال این ویروس می‌شوند که به‌زودی محدودیت‌های سختگیرانه در معابر و محورهای مواصلاتی استان اصفهان اجرایی ‌می‌شود، به کسانی که سفر کرده‌اند توصیه می‌کنیم سریع تر برگردند و دیگران نیز، حتما در این شرایط به سفر نروند.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان امنیت با همه وجود در کنار مدافعان سلامت قرار دارند و تا زمانی که شرایط کاملاً عادی شود همه ظرفیت انتظامی استان در خدمت این ماموریت است و در عرصه و میدان حضور دارد تا ان شاء الله زنجیره انتقال ویروس هرچه زودتر قطع شود و کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام/162/ش

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی استان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان