Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم جشن اعیاد شعبانیه و توسل خانگی از ساعت ۲۰ با نوای لبیک یا حسین (ع) امشب در سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام حسین (ع) و با توجه به عدم امکان حضور مردم در اماکن و بقاع متبرکه، مراسم توسل خانگی با دعوت جبهه مردمی سلامت اصفهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم امشب از ساعت 20 با نوای لبیک یا حسین (ع) بر بام خانه‌های اصفهان همراه با نورافشانی برگزار می‌شود. 

اصفهانی‌ها که همواره در این روزها با برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مراسم‌های جشن و مولودی در اماکن متبرکه و خانه‌های خود میلاد حضرت سیدالشهدا (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) را جشن می‌گرفتند امسال به علت شیوع بیماری کرونا و رعایت توصیه‌های بهداشتی از طریق فضای مجازی و با برگزاری مراسم‌های توسل خانگی این روز را گرامی می‌دارند.

دغدغۀ پیروان مکتب امام حسین(ع)، برپایی ظهور امام زمان(عج) است"صلوات شعبانیه" با نوای مرحوم موسوی‌قهاراعمال مشترک ماه شعبان

انتهای پیام/ 162/ش

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت