Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:26:47 GMT

توصیه های شبکه بهداشت اردکان به شهروندان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۳۹۵۵

توصیه های شبکه بهداشت اردکان به شهروندان

شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در توصیه های جدیدی بر لزوم خودداری شهروندان از حضور در تجمعات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در اطلاعیه ای جدید ضمن تشکر و قدردانی از همراهی و همکاری شهروندان اردکانی در کنترل بیماری کرونا یادآور شد: تجمعات از جمله عیادت از بیماران مبتلا به کرونا، حضور در منازل افراد متوفی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. موجب انتقال ویروس و ابتلای حاضرین در این مجالس می شود.

در ادامه این اطلاعیه؛ توصیه هایی در جهت کمک بیشتر به کنترل انتقال ویروس در شهرستان اردکان از جمله پرهیز از هرگونه دورهمی خانوادگی و دوستانه اعم از جشن تولد، دید و بازدید عید، تجمع جوانان، عدم حضور در مراسم یادبود اموات در منزل متوفی با توجه به احتمال بسیار بالای انتقال ویروس به اطرافیان و حاضرین ارائه شده است.

نرفتن برای عیادت بیماران مبتلا به کرونا در منزل به دلیل سرایت بسیار سریع و بالای ویروس کرونا به حاضرین و استفاده از ظرفیت های ارتباطی مثل تلفن، فضای مجازی و... جهت عرض تبریک و تسلیت از جمله سایر توصیه های شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان در این اطلاعیه برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه بوده است.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس کنترل شیوع کرونا ویروس مقابله با کرونا شهرستان اردکان شبستان یزد اردکان کرونا شهرستان اردکان شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد

 

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضایی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری، معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحادنژاد، رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار در حال انجام است.

دیگر اعضای گشت‌های هم‌پوشان همچون اداره محیط زیست، شهرداری شیراز، اداره آب و فاضلاب، یگان امداد نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شیراز نیز در این عملیات حضور دارند

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سرعت شبکه 6G در آزمایش جدید به ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه رسید