Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:06:22 GMT

پویش خانگی سرود فرشتگان سلامت راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۲۵۱

پویش خانگی سرود فرشتگان سلامت راه اندازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت اقدامات ارزنده و ایثارگرانه نیروهای پزشکی و کادر درمانی و پرستاری و همچنین نیروهای امدادیِ جهادی، پویش خانگی سرود «فرشتگان سلامت» در تقدیر از این اقدامات توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، دفتر رسانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و قرارگاه مدافعان سلامت شهر تهران به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، خانواده‌ها و افراد کشور می‌توانند سرودها و آثار خود را در تقدیر از جامعه پزشکی و سلامت کشور به آدرس این پویش به نشانی pooyesh_sfs در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

کد خبر 4887056 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس کرونا پرستاران ویروس کرونا عید نوروز کتاب و کتابخوانی گردشگری ادبیات رایزنی فرهنگی نوروز شیوع کرونا بازار نشر ادبیات کودک و نوجوان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران صنایع فرهنگی معرفی نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی در کشور انجام می شود
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • انجام سالانه ۲ میلیارد آزمایش پزشکی با حداقل خطا در کشور