Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر بی‌صبری برخی مسئولین و روشنفکرنماها گفت: روشنفکرنما کسی است کعبۀ آمال و آرزوهایش آمریکا و اروپا است البته از نظر رفاه طلبی و زندگی دنیوی و خوش‌گذرانی و بی قیدی و نه لزوما دستیابی به پیشرفت علمی و حرکت شتابان در صحنۀ فناوری چراکه بعضی از روشنفکرنماها در منتهای ناباوری، حتی ایران و ایرانی را فاقد قابلیت دستیابی بدان پیشرفت‌ها می‌دانند،

روشنفکرنماها از پیشرفت‌های علمی کشور قلبا ناراحتند

وی افزود: عناصر این جریان از اینکه می‌بینند به پیشرفت‌های انکارناپذیری در تولید علمی در زمینه‌های هوافضا، مکانیک پرتاب و هدایت موشکی، نانوفناوری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..دست یافته‌ایم قلبا ناراحتند.

میرسلیم تاکید کرد: آنها گمان می‌کنند و معتقدند تنها راه نجات کشور، سازش با آمریکا و اروپا است و حتی با اینکه فهمیده‌اند اساسا اروپا اگر استقلال رأی داشته باشد قطعا استقلال عمل ندارد و بشدت از اقدام برخلاف منویات آمریکا هراس دارد، اما سر تعظیم در مقابل اروپا فرود آوردن را مقدمه و علامت سازش با آمریکا می‌دانند.

روشنفکرنماها خسارات هنگفتی به صنعت هسته‌ای زدند

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: روشنفکرنماها چون آمریکا را بنوعی ارباب خود می‌دانند در ابراز سرسپردگی از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند؛ نمونۀ آن مذاکرات برجامی است که وقتی در مذاکره باز شد آن روشنفکرنماها حتی در اجرای نسخۀ برجامی که هنوز نه به بار بود و نه به دار، پیش‌دستی کردند و خسارات هنگفتی به صنعت هسته ای ما وارد آوردند که جبران آن خسارات امروز بیش از صد میلیارد دلار هزینه بر کشور ما تحمیل خواهد کرد، بدون آن که مطمئن باشیم کاملا به همان نقطۀ قبل از برجام می‌رسیم.

میرسلیم تاکید کرد: آنها چون با ساده لوحی یا بی‌هویتی خویش، فکر می‌کردند آن مذاکرات سریعا به نتیجۀ مورد نظرشان می‌رسد همۀ فعالیتهای اساسی و حتی بعضا جاری کشور را معطل به اصطلاح موفقیت در مذاکرات نمودند و بسیاری از کشورهای دوست را به آزردگی کشاندند، در حالی که اگر قدری مطالعات تاریخی خود را عمق می‌بخشیدند، می‌فهمیدند که آمریکا با کینه‌توزی خود نسبت به اسلام و ایران، جز به ذلت مسلمانان و تسلیم صریح ایران برای اجبار به کنارگذاشتن ارزش‌های آرمانی‌اش، فکر نمی­کند و راضی نمی­شود.

روشنفکرنماها حاضرند مردم را فدای دریوزگی خود مقابل آمریکا کنند

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم تاکید کرد: البته این نکته را امروز، با خباثت‌هایی که امریکا از خود نشان داده است، اغلب مردم فهمیده اند ولی روشنفکرنماها متأسفانه در موضع باطل خود لجاجت می‌ورزند. برخی حتی حاضرند مردم فدا بشوند تا آنها با نوعی دریوزگی، مذاکرات بی‌فرجام را به خیال خام خود به رفع تحریم‌های ظالمانه برسانند، در حالی که رفع تحریم‌ها و شکستن شاخ غول و طاغوت استکبار نیاز به الهام گرفتن از فرآیند اشداء علی الکفار دارد.  

مشکلات و معضلات کشور با فرصت سوزی روشنفکرنماها بر هم انباشته شد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی و مسائل معیشتی مردم و رفع معضل بیکاری، یک شبه میسر نیست. اگر فرض کنیم تدبیر مناسب اندیشیده و بر مبنای آن برنامه ریزی شده باشد و مسئولان طرح‌های اجرائی لازم را آماده و نیروی انسانی مناسب را گردآوری کرده و کارگاه‌های لازم را تشکیل داده باشند، که اینها همه نیازمند تفکر و تأمل و هماهنگی است و روزها بلکه هفته ها زمان می‌برد، اجرای طرح‌ها ماه‌ها و در مواردی سال‌ها فرصت نیاز دارد.

میرسلیم گفت: وقتی روشنفکرنماها با امید واهی خود فرصت‌ها را سوزاندند، مشکلات و معضلات مختلف بر هم انباشته شد و ترکیب آنها بر پیچیدگی مسائل افزود و انحراف‌ها و مفاسد بارز گردید، پس راه‌حل‌ها را سخت‌تر، طولانی‌تر و پرهزینه‌تر کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: خدا می‌داند برای هر سال فرصت سوزی چند سال باید زحمت کشید و از جان مایه گذاشت تا گره‌ها کاملا بازو عادات انحرافی اصلاح و آنچه تخریب شده بازسازی و فعال شود.

کد خبر 4887079

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس یازدهم شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی سید مصطفی میرسلیم مجمع تشخیص مصلحت نظام نانو فناوری ایالات متحده آمریکا برجام اروپا ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حسن روحانی علی لاریجانی محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری ایران حجت الاسلام حسن روحانی دولت دوازدهم هیئت دولت ارتش جمهوری اسلامی ایران مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد