Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:06:28 GMT

همه پارک‌های زنجان از ۷ فروردین تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۴۷۳

همه پارک‌های زنجان از ۷ فروردین تعطیل شد

ایسنا/زنجان شهردار زنجان، از تعطیلی همه پارک‌ها از جمله پارک جنگلی ملت و گلستان در راستای کاهش تردد شهروندان در سطح این شهر خبر داد.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، از دیروز (پنج‌شنبه ۷ فروردین) تردد در پارک‌های شهر زنجان ممنوع است و در همین راستا ماموران شهرداری اجازه حضور به شهروندان در این اماکن را نخواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ضدعفونی سطح معابر شهر بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: البته در حال حاضر با همکاری سایر بخش‌ها این کار در حال انجام است ولی با توجه به اهمیت کار و ضرورت توجه به محیط ‌زیست باید مواردی رعایت شود که تاکید ما نیز بر همین مسئله است تا به محیط آسیبی وارد نکنیم.

این مسئول با تاکید بر لزوم پیشگیری از حضور مردم در سطح شهر و نیز اجتماعات، ادامه داد: شهرداری در این روزهای حساس وظایف سنگینی از جمله تدفین اموات که بر اثر ابتلا به بیماری کووید - ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند را بر عهده دارد که طبق دستورالعمل ابلاغی، این کار در حال انجام است ولی درخواست ما از شهروندان این است که حتما به تذکرات ابلاغی توجه کرده و با در خانه ماندن شرایطی را فراهم کنند تا هر چه زودتر این بیماری از کشور رخت بربندد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سینماهای سراسر کشور، به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) از عصر جمعه تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شوند.

بنا بر این گزارش، سینماهای سراسر کشور از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه تعطیل شده و در تمام روز شنبه، هیچ فیلمی نمایش نمی‌دهند. فعالیت سینماها از صبح یکشنبه به حالت عادی بازمی‌گردد.

هم‌اکنون فیلم‌های مست عشق، سال گربه، تمساح خونی، بی‌بدن، آسمان غرب، آپاراتچی، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز و پرویزخان به روی پرده هستند.

دیگر خبرها

  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • شنبه همه میادین و بازارهای میوه و تره بار تعطیل است
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند