Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:40:52 GMT

میانگین سن طلاق به تفکیک استان‌ها در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۷۳۴

سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: بیشترین میانگین سن طلاق به تفکیک استان در سال ۹۷ در مردان و زنان مربوط به استان البرز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به میانگین سن طلاق به تفکیک استان در سال ۹۷ اظهار کرد: بیشترین میانگین سن طلاق در سال ۹۷ در مردان و زنان به ترتیب با میانگین ۳۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ و ۳۴.۷ مربوط به استان البرز است.

او با اشاره به اینکه میانگین سن طلاق در استان تهران در میان زنان نیز ۳۴.۷ سال و در میان آقایان نیز ۳۹.۲ سال است، افزود: استان تهران بعد از استان البرز بالاترین میانگین سن طلاق را دارد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور مطرح کرد: در استان اصفهان میانگین سن ازدواج در میان مردان ۳۸.۴ سال و زنان ۳۳.۶ سال است.

ابوترابی با بیان اینکه میانگین سن طلاق در استان‌های گیلان، مازندران، سمنان و آذربایجان شرقی نیز بالاتر از سایر استان هاست، گفت: میانگین سن طلاق در سال ۹۷، در استان گیلان مردان ۳۸.۳ و در زنان ۳۳.۹، استان مازندارن در مردان ۳۷.۲ و در زنان ۳۲.۵، در استان سمنان در مردان ۳۷.۶ و در زنان ۳۲.۷ و دراستان آذربایجان شرقی در مردان ۳۷ و در زنان ۳۲.۷ است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 خسرو شکیبایی پزشکان بدون مرز جهش تولید ویروس هانتا میانگین سن طلاق تفکیک استان سال ۹۷ کروناویروس نوروز 99 خسرو شکیبایی پزشکان بدون مرز جهش تولید ویروس هانتا میانگین سن طلاق سال ۹۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: بیشتر آمار طلاق‌های این استان مربوط به البرز نیست و از شهرهای مجاور طلاق خود را البرز ثبت می‌کنند. - اخبار استانها -

محمدجواد کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی البرز در حاشیه اختتامیه طرح تربیت خبرنگار محله، با عنوان طرح "رسا محله" در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: نظرآباد بیش‌ترین آمار ثبت طلاق را دارد در صورتی که کم‌ترین بومی نظر‌آباد در‌خواست طلاق می‌دهند.

مدیرکل اجتماعی البرز اذعان داشت: علت ثبت طلاق بالا در نظرآباد نرخ پایین هزینه‌های‌ دفتر ثبت طلاق به خصوص شهر کرج است ‌که از شهرهای مجاور برای ثبت طلاق به آنجا مراجعه می‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص کاهش طلاق در استان افزود: تا سال گذشته 3.5 درصد کاهش طلاق در استان شاهد بودیم که این قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری شود که یکی از آنها تقویت مراکز پیشگیری و همچنین راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج می باشد.

کاظمینی در ادامه افزود: در دل ازدواج مسکن، اشتغال، اقتصاد و مسائل فرهنگی هم هست که با راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج آن را پوشش خواهیم داد.

15 درصد آسیب های اجتماعی کشور در البرز رخ می‌دهد استانداری البرز: کودک کار خیابانی ایرانی نداریم

محمد جواد کاظمینی همچنین اظهار داشت: بالاترین علت طلاق در استان البرز مهاجرپذیری بالاست که این امر باعث اختلاف سلیقه، فرهنگی و تفکرات مردم می باشد که کاملا در وجودشان مخفی است و در زندگی مشترک مشخص می شود.

مدیرکل اجتماعی البرز در ادامه گفت: شاخص های ازدواج باید در دوران دبیرستان به آن پرداخته شود و به جرات می‌توان گفت ما در حوزه کاهش طلاق کاری نکردیم و باید به کوشیم این معضل اجتماعی کمرنگ تر شود.

کاظمینی در پایان اظهار کرد: از ثبت احوال مطالبه‌ای در این خصوص داشتیم که قرار شد سامانه ای تدارک دیده شود تا برای استفاده از برخی خدمات باید شخص اثبات کند که در آن محل سکونت دارد و بزودی این سامانه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • ثبت احوال : مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند