Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مسعود حسینی در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک و گان کادر درمانی، نقاهتگاه، پایش و تب سنجی ورودی حمیدیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آسایشگاه برای قرنطینه بیماران کرونایی است؛ کسانی که پرسنل وظیفه هستند و از شهرهای مختلف از مرخصی برگشته‌اند، در صورتی که یگان بهداری ما این افراد را مشکوک به ویروس کرونا اعلام کند، آنها در اینجا به مدت دو هفته قرنطینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دو محل پیش‌بینی شده ظرفیت قرنطینه کردن ۸۰ نفر را دارد.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان بیان کرد: آسایشگاه تحت نظر گروهان بهداری و جنگ نوین تیپ قرار دارد که ۶ پزشک مستقر را به صورت شیفتی شامل می‌شود.

حسینی تصریح کرد: ارتش به عنوان نیروهای کمکی هلال احمر در مبادی ورودی شهرها تست غربالگری و تب سنجی را انجام دهد که تیپ ۳۹۲ در دو نقطه این کار را بر عهده گرفته و همچنین کارهای ضدعفونی شهرها و معابر عمومی را نیز انجام داده است.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان عنوان کرد: این عملیات از ۲۸ اسفندماه سال ۹۸ در ورودی‌ها آغاز شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه امسال این کنترل ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: روزانه به صورت شیفتی ۳۰ نفر از نیروهای ما کار کنترل و تست ورودی و خروجی‌ها را انجام می‌دهند.

حسینی با اشاره به کارگاه تولید ملزومات مورد نیاز پیشگیری از ویروس کرونا، گفت: این کارگاه در دو شیفت کاری ماسک و گان تولید می‌کند که این تولیدات بین یگان‌های نظامی و گاهی در سطح شهر و بین مناطق محروم توزیع می‌شود.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان اظهار کرد: ۳۰ نفر از در هر شیفت در این کارگاه فعالیت می‌کنند و روزانه ۶۰۰ ماسک و گان تولید می‌کنند.

وی عنوان کرد: تولیدات ما به تأیید اداره بهداشت رسیده و از بهترین و با کیفیت‌ترین ماسک‌ها است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا پزشک ماسک ویروس هلال احمر نقاهتگاه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تیپ ۳۹۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم)