Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان اظهار کرد: از روز ۲۸ اسفند ۹۸ تا پایان ششم فروردین ماه ۹۹ تکنسین‌های اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان به ۹ هزار و ۱۶۶ مأموریت اعزام شدند که از مجموع این مأموریت‌ها ۷ هزار و ۲۴۵ مورد شهری و یک هزار و ۹۲۱ مورد جاده‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در این مدت پرسنل فوریت‌های پزشکی اصفهان در ۷ هزار و ۲۳ عملیات غیرتصادفی شرکت کردند و ۳ هزار و ۹۳۰ نفر را ضمن انجام خدمات درمانی اولیه برای بستری به بیمارستان منتقل و یک هزار و ۷۵۵ نفر را به صورت سرپایی در محل حادثه درمان کردند.

رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان تصریح کرد: در ایام طرح امداد نوروزی امسال تا روز ششم فروردین ماه، واحد‌های امدادی اورژانس پیش بیمارستانی این استان برای امدادرسانی به مجروحانِ ۲ هزار و ۱۴۳ حادثه رانندگی اعزام شدند که از مجموع مصدومان این حوادث ۳۴۱ نفر به صورت سرپایی در محل تصادف درمان و یک هزار و ۴۸۷ نفر پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس اصفهان طرح امداد نوروزی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در پی حمله یک قلاده خرس به یکی از عشایر واقع در منطقه گورخرس از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

رضا معمارزاده افزود:: این فرد مصدوم جهت درمان به درمانگاه شهدای سردشت منتقل و از آنجا توسط آمبولانس به بیمارستان بزرگ دزفول انتقال یافت.

وی ادامه  داد: این فرد مصدوم پس از درمان با حال عمومی خوب از بیمارستان بزرگ دزفول ترخیص شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهار کرو: اگر با خرس مواجه شدید، آرام بمانید و از حرکات ناگهانی که موجب تحریک خرس می‌شود، پرهیز کنید.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • سقوط خودروی دنا در قزوین یک‌کشته و دو مصدوم داشت
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده بهاباد-یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی کوئیک در جاده مهاباد - یزد ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول