Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۳۲ هزار و ۳۲۲ تن افزایش یافت.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: با بررسی‌های انجام شده از میان افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای ۲۹۲۶ مورد جدید از ظهر گذشته تا امروز قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




جهانپور افزود: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۴۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۲۳۷۸ تن رسیده است؛ همچنین تا به امروز خوشبختانه ۱۱۱۳۳ تن بهبود یافته‌اند و البته ۲۸۹۳ نفر از بیماران بستری از جمله افراد بدحال هستند که امیدواریم با مراقبت‌های کادر درمانی و دعای خیر شما بهبود پیدا کنند.

وی در توضیح چرایی افزایش آمار‌ها گفت: اینکه شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم، نه به معنی شیوع بیشتر، که در نتیجه افزایش فعالیت‌های بیماریابی و مشارکت مردم در این امر با ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir و شناسایی مبتلایان پیش از مراجعه ایشان به مراکز درمانی است و بر این اساس جا دارد از همه مردمی که هنوز به دلایلی نتوانسته اند در این سامانه ثبت نام کرده و به بسیج ملی مقابله با کرونا بپیوندند، به این سامانه بروند و مشخصاتشان را ثبت کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه با اشاره به یکی از مشکلات رایج همکارانش در این روز‌ها گفت: از همه هموطنانمان می‌خواهیم که به تماس‌های دریافتی از شماره ۴۰۳۰ حتما پاسخگو باشند چراکه همکارانمان تاکید دارند که تماس هایشان با برخی هموطنان به پاسخی منجر نمی‌شود. بدانید که این شماره متعلق به همکاران ما در وزارت بهداشت است و در راستای مقابله با کرونا با هموطنان مان تماس گرفته می‌شود.   برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا در ایران به صورت نقشه پویا یا برای مشاهده آمارها به صورت نمودارهای خطی و میله‌ای در بازه‌های زمانی متفاوت، اینجا را کلیک کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 پزشکان بدون مرز جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی اینجا ویروس کرونا کووید19 آمار کروناویروس نوروز 99 پزشکان بدون مرز جهش تولید طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت

مؤسسه آمار ترکیه گزارش داد که تورم این کشور در چهارمین ماه از سال ۲۰۲۴ میلادی به ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، گزارش جدید مؤسسه آمار ترکیه که صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت) منتشر شد، نشان می‌دهد نرخ تورم ترکیه در ماه آوریل ۲۰۲۴ به ۶۹.۸ درصد افزایش یافته که بالاترین رقم در ۱۷ ماه اخیر است. طبق این گزارش، تورم ماهانه ترکیه در آوریل ۲۰۲۴ به ۳.۲ درصد رسید.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که طی ۱۲ ماه گذشته، تورم در هیچ یک از گروه‌های کالا و خدمات در کشور ترکیه، کمتر از ۵۰ درصد نبوده است. در میان گروه‌های هزینه‌ای نیز، بالاترین تورم مربوط به گروه آموزش با ۱۰۳.۹ درصد است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید