Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار پیشوا با اشاره به شیوع ویروس کرونا از تعطیلی تمام بوستان‌ها و پارک‌های این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

غلامرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پیشوا، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: تاکنون علاوه بر عملیات ضدعفونی فضای شهری و ناوگان حمل و نقل عمومی، اکیپ دائمی ضدعفونی خودروها در سطح مستقر و تمامی این خودروها توسط عوامل گندزدایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تاکنون تمام امکانات خودرویی شهرداری و آتش‌نشانی پیشوا بسیج شده‌اند و ضدعفونی شهر را انجام داده که این اقدام تا زمانی که این ویروس منحوس وجود داشته باشد و سلامتی شهروندان را تهدید کند، ادامه خواهد داشت.

شهردار پیشوا سپس از تعطیلی کلیه بوستان‌ها و پارک‌های شهر پیشوا خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت سلامت شهروندان، محدودیت‌هایی تاکنون برای قطع زنجیره شیوع کرونا اعمال شده است، که بر این مبنا تصمیم گرفتیم تا درب ورودی و پارکینگ‌ تمامی بوستان‌های سطح شهر و پارک جنگلی تا اطلاع ثانوی بسته شود و از ورود شهروندان به این اماکن  جلوگیری و ممانعت به عمل آید.

محدودیت‌های شدید در 13 فروردین در بوستان‌های بوشهر اعمال می‌شودتعطیلی 2226 بوستان در تهران تا اطلاع ثانویبوستان‌ها و پارک‌های شهر پرند تعطیل شد‌

حبیبی ادامه داد: با توجه به اینکه هرگونه تجمع احتمالی امکان شیوع کرونا را در پی دارد بنابراین محدودیت‌هایی در عید نوروز و روز طبیعت در این راستا اعمال شده است.

وی سپس افزود: علاوه بر تعطیلی کلیه بوستان‌ها تا اطلاع ثانوی، در راستای اجرای دستور‌العمل‌های ستاد مبارزه با کرونا، هیچ‌گونه خدماتی نیز به مسافران و گردشگران نوروزی داده نشده و نخواهد شد و از این بابت شرمنده مسافران خواهیم بود.

شهردار پیشوا ضمن تأکید بر تلاش‌های مداوم جهت سلامتی شهروندان پیشوا گفت: در راستای حفظ سلامتی شهروندان و اجرای اقدامات مبارزه با ویروس منحوس کرونا همچنان روند ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد، وسایل حمل و نقل عمومی و سایر اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر به صورت مستمر اجرا می‌شود.

حبیبی مهم‌ترین اقدام در جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا را رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان دانست و افزود: از تمامی شهروندان فهیم پیشوا می‌خواهیم تا خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و ضمن توجه به توصیه کارشناسان و رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی، از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و حدالامکان در منازل خود بمانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون شهروندان نهایت همکاری را با ما داشته‌اند و از این بابت سپاسگزار این عزیزان هستیم و مجدداً تاکید می‌کنم در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و وجود تجمع، تلاش‌های مدیریت شهری نیز تأثیر نخواهد داشت بلکه انجام تلاش و اقدامات دوسویه است که باعث شکست این بیماری منحوس خواهد شد.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تا اطلاع ثانوی بوستان ها پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد

سرهنگ شهرکی گفت: با توجه به ریزش نزولات آسمانی و جاری شدن روان آب‌ها محور فرعی کلاله گنبد کاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: هموطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

شهرکی گفت: به محض بازگشایی محور در خصوص تردد اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا