Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۱۳ نفر به آمار مبتلایان به کرونا ویروس در استان اضافه شده است.

دکتر محمدرضا نیکبخت اظهار کرد: تاکنون ۱۷۸۱ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد نمونه ارسال شده به آزمایشگاه مرجع، جواب آزمایش ۱۶۶۳ مورد به استان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکبخت بیان کرد: از این تعداد آزمایش پاسخ داده شده ۶۰۵ مورد مثبت و ۱۰۵۸  نمونه منفی اعلام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ظرف ۲۴ساعت گذشته تاکنون ۱۳ نفر به آمار مبتلایان  به کرونا ویروس در استان اضافه شده است، افزود: تا به امروز ۴۳ مورد فوت قطعی بر اثر بیماری کرونا در استان ثبت شده  است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی همه علیه کرونا کروناویروس كرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی خمینی شهرگفت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اطلاع از  اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می‌کند.

او گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وکارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو کردند.

سرهنگ براتی  با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • سفر با قطار و هتل، یکجا رزرو کن، آسوده‌تر سفر کن
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت