Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@23:37:03 GMT

روحانی: در مبادی ورودی و خروجی شهرها ازدحام ایجاد نشود

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۰۰۷

روحانی: در مبادی ورودی و خروجی شهرها ازدحام ایجاد نشود

رئیس جمهوردر تماس‌های جداگانه با وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور و نفت، ضمن گفت‌وگو در خصوص روند اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، دستورات لازم را در حوزه وظایف هر یک از این وزارتخانه‌ها صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز جمعه در تماس‌های جداگانه با وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور و نفت، ضمن گفت‌وگو در خصوص روند اجرای دقیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، دستورات لازم را در حوزه وظایف هر یک از این وزارتخانه‌ها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی در این تماس‌ها تاکید کرد که روند اجرای این طرح در خصوص بازگشت مسافران نوروزی باید به گونه ای باشد که در مبادی ورودی و خروجی شهرها ازدحام ایجاد نکند و روند پیشبرد طرح غربالگری را کند نسازد.

رئیس جمهور در گفت‌وگو با بیژن زنگنه وزیر نفت، دستورات لازم را برای تامین بنزین مورد نیاز مسافران صادر کرد و تاکید نمود که به مردم اطمینان داده شود که هیچ خللی در تمام ساعات روز برای تامین بنزین مورد نیاز ایجاد نخواهد شد، و هیچ مشکلی برای تامین بنزین مورد نیاز وجود ندارد و مردم به شایعات بی‌اساس توجه نکنند.

روحانی در تماس با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز با اشاره به  محدودیت‌های آمد و شد درون‌شهری و برون‌شهری در چارچوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اظهارداشت که باید تمام محدودیت‌ها طبق ابلاغیه‌های کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام گیرد و روند اجرای این ابلاغیه‌ها دقیق انجام گرفته و از هرگونه اقدام سهل‌گیرانه و یا سختگیرانه خارج از مفاد ابلاغیه ها، پرهیز شود.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حسن اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: این طرح در راستای حفظ سلامت مردم و مدیریت متمرکز مبارزه با ویروس کرونا است و در نحوه اجرا نباید امنیت خاطر جامعه را خدشه‌دار نماید.

روحانی در پی گفت‌وگو با وزیران نفت و کشور، در تماسی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن دریافت گزارش‌های جدید از اقدامات این وزارتخانه و ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد که تمامی دستگاه‌های ذیربط به‌ویژه وزارت‌خانه‌های بهداشت و کشور باید در خصوص پاسخگویی بهنگام و رفع شبهه‌ها و مقابله با شایعاتی که در فضای عمومی کشور منتشر می شود، اقدامات لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانی آموزش پزشکی درمان نفت طرح فاصله گذاری اجتماعی روند اجرای گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • لِه شدن بازیگران زن و مرد زیر دست و پا طرفداران و بادیگاردها در مشهد! | فیلم
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • کنایه روحانی به جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت