Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی شهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به این مطلب که ترجیحاً نقاهتگاه‌ها در استان سیستان و بلوچستان در جوار بیمارستان‌ها تجهیز شده‌اند، اظهار داشت: علاوه بر ۷۰۰ تخت نقاهتگاهی که پیش بینی شده در صورت استمرار بحران این تعداد را به میزان هزار تخت افزایش خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳ هزار و ۳۰۰ تخت در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان وجود دراد، افزود: از این تعداد تخت بیمارستانی ۱۷۰ تخت مخصوص مراقبت‌های ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همچنین پیش بینی کرده‌ایم تا در صورت تشدید بحران و افزایش تعداد بیماران، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی «ایرانمهر» شهرستان سراوان را با همین وضعیت فعلی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به عنوان نقاهتگاه بعد از بیمارستان آماده بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه از اوایل بهمن ماه سال گذشته ستاد بحران کرونا در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سپس ستاد استانی مدیریت کرونا به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان تشکیل شد، ادامه داد: پس از تشکیال این ستاد اقدامات پیشگیرانه و آموزشی در سطح وسیعی با همدلی و همگرایی همه بخش‌های استان شکل گرفت.

کد خبر 4887219

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی ضدعفونی بارش باران حوادث چهارشنبه سوری سیلاب نوروز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود

 محمد کرمی  در نشست بررسی مشکلات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار کرد: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحد های تولیدی افزایش پیدا کند.

وی افزود: باید نشست اختصاصی برای کشت پنبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود زیرا باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره‌گیری کرد.
  در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان