Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرزای رزاز: تغذیه مناسب نقش زیادی در عدم ابتلای افراد به کرونا دارد و در درمان افراد مبتلا به کرونا نیز تاثیر به سزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «جلال الدین میرزای رزاز» در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران حوزه سلامت با تاکید بر اینکه تغذیه سالم در شرایط عادی نیز لازمه زندگی سالم بر محور توسعه پایدار در هر جامعه است، افزود: ۹ هزار نفر از متخصصان تغذیه در کنار مدافعان سلامت به یاری مردم شتافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور خاطر نشان کرد: تعداد  کارشناسان و متخصصان تغذیه در کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار می باشد و به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در کشور ۱۱ متخصص تغذیه در کشور داریم.

 

وی افزود: در شرایط عادی حدود ۲۸ درصد از افراد بستری شده در بیمارستانها دچار سوء تغذیه هستند که در این شرایط نیازمند رسیدگی بیشتر به وضعیت تغذیه ای افراد می باشیم.

 

میرزای رزاز خاطر نشان کرد: اپلیکیشن تاک( تغذیه، ایمنی و کرونا) توسط انجمن تغذیه حدود سه روز پیش رونمایی شده است و به سوالات مردم در این اپلیکیشن توسط ۷۰۰ نفر از کارشناسان تغذیه پاسخ داده می شود و درآن بسته های متنوعی در خصوص آموزش وجود دارد.

 

رییس انجمن تغذیه خاطر نشان کرد: در اپلیکیشن تاک متناسب با زندگی آپارتمان نشینی و برای جلوگیری از افزایش وزن در روزهای خانه نشینی و قرنطینه مطالب و آموزشهای زیادی قرار داده شده است تا افراد متناسب با این روزها به ورزش بپردازند.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصول تغذیه تغذیه سالم سوء تغذیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.

به گزارش فارس، برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد. یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این دارو‌های گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار مهم هواشناسی برای ۴ استان/ آماده‌باش مدیریت بحران
  • آماده‌باش مدیریت بحران در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید در ۴ استان
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان