Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@03:11:10 GMT

قول دیاباته به مجیدی: مطمئن باش برمی‌گردم

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۶۱۵۷

قول دیاباته به مجیدی: مطمئن باش برمی‌گردم

خبرگزاری میزان- شیخ دیاباته که در فرانسه صاحب خانه است، برای تعطیلات به این کشور سفر کرد. تاریخ انتشار: 15:07 - 08 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۸۴۲۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، این دومین بار است که شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال با کسب اجازه از فرهاد مجیدی به مرخصی می‌رود و جالب اینکه درست مثل مرخصی قبلی، دیاباته به مجیدی قول داده که با شروع تمرینات گروهی استقلال به ایران برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری قبل که شیخ به مرخصی رفت، خیلی‌ها گفتند به خاطر بیماری کرونا دیگر به ایران برنمی‌گردد، اما او پای قولی که به مجیدی داده بود، ایستاد و به موقع به ایران بازگشت تا مراحل درمانش را در کلینیک استقلال دنبال کند.

این بار هم فرهاد مجیدی روی قول دیاباته حساب کرده و امیدوار است او به موقع و برای شروع تمرینات استقلال برگردد. هر چند شرایط همه جای دنیا به خاطر ویروس کرونا به شکلی است که پیش‌بینی آینده سخت شده است.

بیشتر بخوانید: شفر به ایران بازمی‌گردد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال شیخ دیاباته فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!