Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی در نشست فوق العاده ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی از ساعات آغازین روز هشتم فروردین ماه در یزد به مرحله اجرا درآمده است.

وی بیان کرد: مبنای اصلی این طرح ایجاد ممنوعیت برای مسافرت‌ها است و بر اساس این طرح، ورود افراد غیربومی به استان و شهرستان‌ها ممنوع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی عنوان کرد: بر این اساس افراد تنها بر اساس پلاک خودرو، کد ملی و دیگر مدارک هویتی اجازه ورود به شهرها را خواهند داشت ضمن اینکه شهروندان از تردد بین شهرستان‌ها و خارج شدن از شهر خود خودداری کنند.

استاندار یزد افزود: در ستاد استانی محدودیت‌هایی برای ترددهای درون شهری در نظر گرفته شده و شهروندانی که این محدودیت‌ها را رعایت نکنند، جریمه و خودروی آنها توقیف خواهد شد.

وی تصریح کرد: با افرادی که از مبادی اصلی عبور نمی‌کنند و جاده‌ها را دور می‌زنند نیز به شدت برخورد خواهد شد.

طالبی تاکید کرد: فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف به ممانعت از ورود شهروندانی که ساکن دائمی روستاها و شهرهای استان نیستند، شده اند.

وی اظهار داشت: با توجه به ثبات میزان ابتلاء به بیماری کرونا در استان، امیدواریم با توقف رفت و آمدهای غیرضروری از سوی شهروندان، شاهد کاهش روند ابتلاء به این بیماری در استان یزد باشیم.

استاندار یزد ادامه داد: هیچگونه برنامه‌ای برای تعطیلی پمپ بنزین‌ها و دیگر اصناف ضروری استان وجود ندارد و مردم هیچ نگرانی برای تأمین نیازهای ضروری خود نداشته باشند.

طالبی یادآور شد: در رابطه با ادارات با توجه به مصوبات ستاد ملی باید تعداد نیروها به کمتر از یک سوم کاهش یابد و تنها بخش‌هایی از ادارات که به نیازهای ضروری مردم مربوط می‌شود، مشغول به فعالیت باشند و با مدیریان هر اداره‌ای که فعالیت کارمندان خود را کاهش نداده باشد، برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: در رابطه با کارخانجات و صنایع از سوی اداره کل کار و رفاه اجتماعی، هماهنگی و پیگیری‌های لازم برای تأمین حداکثری شرایط سالم برای فعالیت کارگران صورت می‌پذیرد و واحدهایی که امکان تعطیلی آنها وجود دارد، تعطیل می‌شوند.

طالبی خاطرنشان کرد: این طرح از امروز تا بیستم فروردین ماه اجرا خواهد و ممنوعیت‌های قبلی از قبیل تعطیلی اصناف و ممنوعیت برگزاری مراسم‌های تجمعی و… در آن گنجانده شده ضمن اینکه امکان تمدید طرح نیز وجود دارد.

کد خبر 4887234

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استاندار یزد استانداری یزد ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان ماسک طبی شهرکرد ضدعفونی بارش باران حوادث چهارشنبه سوری سیلاب نوروز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران دوباره کوه «روآنگ» در اندونزی

مقامات این سازمان می‌گویند کوه «روآنگ» در استان «سولاوسی شمالی» بامداد امروز (سه‌شنبه) فوران کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ان اچ کی، آن‌ها می‌گویند دیده شده است که از ارتفاع ۱۹ هزار متری این آتشفشان دود بلند می‌شود. مقامات در حال مشاهده تغییرات جزر و مد و سایر پدیده‌های ناشی از فوران بوده‌اند. اما آن‌ها می‌گویند هیچ تغییر قابل‌ملاحظه‌ای در سطوح جزر ومد در داخل و اطراف ژاپن وجود ندارد.

کوه روآنگ قبلا در ۱۷ آوریل فوران کرد و باعث شد که حدود ۸۰۰ نفر از ساکنان به جزیره دیگری پناه ببرند.

مقامات اندونزی بلافاصله پس از فوران روز سه‌شنبه از مردم در حوالی این آتشفشان خواستند که بلافاصله آن محل را ترک کنند. آن‌ها همچنین به ساکنان یک جزیره نزدیک به این محل اعلام کردند که نسبت به احتمال وقوع سونامی هوشیار باشند.

دیگر خبرها

  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • فوران دوباره کوه «روآنگ» در اندونزی
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • ممانعت شورای شهر از قطع درختان
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی