Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: با متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برخورد قضایی می‌شود. ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

ولی‌الله حیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: در راستای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا در خراسان شمالی روز 13 فروردین تمامی اماکن تفریحی و تاریخی استان که سبب تجمع افراد خواهد شد تعطیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از بامداد جمعه در خراسان شمالی اجرایی می‌شودآمار مبتلایان ویروس کرونا در خراسان شمالی به 280 نفر رسیدخراسان شمالی| بیش از 4000 نفر از افراد مشکوک به ویروس کرونا در ایستگاه‌های غربالگری هلال احمر شناسایی شدند

وی با اشاره به اصنافی که می بایست در شرایط فعلی می‌بایست خدمات خود را در طول 24 ساعت به شهروندان و مردم استان ارائه دهند افزود: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمامی سوپرمارکت‌ها، مراکز فروش مواد غذایی، فروشگاه های زنجیره ای، مواد پروتئینی نظیر گوشت و مرغ، مراکز فروش مایحتاج مردم نظیر میادین میوه و تره بار و نانوایی ها، مراکز پزشکی، داروخانه ها، پمپ‌بنزین‌ها و مراکز دامپزشکی باید خدمات خود را بدون تعطیلی به مردم ارائه دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: مدارس، مهدکودک‌ها، مراکز خرید پوشاک، خشکشویی‌ها، کافی‌نت‌ها، استخرها، باشگاه‌های ورزشی، بازار های موقت، آموزشگاه‌های رانندگی، نمایشگاه خودرو، موزه، سینما، لوازم خانگی، لوازم چاپ دیجیتال و خیاطی ها باید بنا بر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل هستند.

حیاتی با اعلام آن دسته از فعالیت‌هایی که با رعایت محدودیت ها می‌توانند ارائه خدمات داشته باشند: دفاتر پلیس +10، دفاتر اسناد رسمی، صرافی‌ها، بانک‌ها، پایانه‌های بین شهری، راه‌آهن فرودگاه و دفاتر قوه قضاییه می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های لازم ادامه فعالیت داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف به حداقل رساندن تماس های بین مردم و محدودیت در تردد های بین شهر در 16 نقطه ایستگاهی استان از ساعت صفر روز جمعه اجرایی می‌شود اضافه کرد: ایستگاه‌های طب.سنجی و غربالگری در مبادی ورودی شهرستان های استان با جدیت بیشتری ادامه فعالیت خواهند داشت. افراد و اصنافی که ضوابط این طرح را رعایت نکنند مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا خراسان رضوی گفت: آیین افتتاحیه همزمان دو هزار و ۹۵۰ طرح عمرانی و محرومیت زدایی پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرآباد بردسکن  برگزار خواهد شد.


سرهنگ محمد روحانی افزود: این طرح ها شامل احداث و تکمیل مسکن محرومان به تعداد هزار و ۱۰۲ طرح، احداث و تکمیل مراکز آموزشی ۱۳۲ طرح، آسفالت راه‌ های روستایی و بین مزارع ۶۲ طرح،  ۸۵ طرح آبرسانی و توزیع آب، ۳۸ طرح کشاورزی و هزار و ۵۳۱ طرح مرمت و بهسازی مراکز فرهنگی، مذهبی، ورزشی و واحدهای مسکونی است.


وی بیان کرد: مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد بردسکن و طرح آبرسانی ۱۵ روستای دیگر استان به طور همزمان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار خواهد گرفت.

 

سرهنگ روحانی اعتبار صرف شده برای کل این طرح ها را  بیش از ۴۵۵ میلیارد تومان اعلام کرد.


وی گفت برای اجرای مجتمع آبرسانی شهر شهرآباد ۱۲.۵ میلیارد تومان و برای آسفالت مزار شهدای گمنام تا گلزار شهدای شهرآباد شش و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟