Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید از ستاد مقابله با ویروس کرونا در تهران تشکر کرد که در مصوبه روز گذشته خود رأی به تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی داده است.

علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص مصوبه شب گذشته ستاد کارگروه مقابله با کرونای استان تهران مبنی بر توقف فعالیت حمل و نقل عمومی در تهران گفت: خوشبختانه با مکاتبه و پیگیری های مستمری که انجام شد، پیشنهاد شورای شهر تهران مبنی بر تعطیلی حمل و نقل عمومی در پایتخت به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موضوع در مصوبه روز پنج شنبه 7 فروردین ستاد استانی مبارزه با کرونا تحت عنوان تعطیلی حمل و نقل عمومی تایید و تصویب شد.

علی اعطا گفت: به محض ابلاغ این مصوبه به مدیریت شهری، که ان‌شاءالله ظرف همین امروز و فردا انجام خواهد شد، ارائه سرویس از سوی حمل و نقل عمومی در پایتخت متوقف خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اواسط هفته ما مجموعه ای از پیشنهادها را به هیات دولت و ستاد ملی ارایه کردیم که یکی از آنها، تعطیلی کلیه بوستان های پایتخت بود که از روز گذشته در تهران به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در 6 روز اول فروردین، حدود 714 هزار نفر در تهران از مترو استفاده کرده اند که این به معنای استفاده روزانه 120 هزار نفر از مترو به طور میانگین بوده است.

علی اعطا گفت: هر سال در فروردین ماه دو مقطع جهش در آمار استفاده از مترو داریم. امسال در روز 5 فروردین، آمار استفاده کنندگان از مترو 60درصد نسبت به روز قبل افزایش داشته است و از 108 هزار نفر، به 164 هزار نفر رسیده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اگر فعالیت مترو تداوم می یافت، این افزایش، در روز 15 فروردین، جهش دیگری می یافت و چرخه انتفال ویروس کرونا از طریق مترو و حمل و نقل عمومی، ابعاد متفاوتی پیدا می کرد.

وی افزود: جای تقدیر دارد که ستاد استانی مبارزه با کرونا بالاخره بعد از پیگیری های مکرر ما و مطالبه ای که در افکار عمومی شکل گرفت، تصمیم سخت را گرفت و پیشنهاد دلسوزانه نمایندگان مردم در پارلمان شهری به تصویب رساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهر تهران تهران مدیریت شهری سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران حمل و نقل عمومی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس

سخنگوی کمیسیون اصل نود گفت: شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال ۱۴۰۳ که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون در خصوص تعیین تکلیف مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود اظهار داشت: این مجموعه صنعتی که در فاصله 120 کیلومتری شرق تهران قرار دارد، دارای زمین‌هایی با موقعیت تجاری است که از سال 1375 به متقاضیان آن اختصاص یافته است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که شرکت بالادستی عمران پردیس از تعیین تکلیف مالکیت این زمین‌ها با استناد به مصوبه هیأت وزیران، عدول کرده و از این رو شکایتی از سوی مالکان این زمین‌ها در خصوص طرز کار دستگاه‌های دولتی به ویژه وزارت راه و شهرسازی به کمیسیون اصل نود واصل شد. 

خضریان در ادامه با اشاره به نتیجه این جلسه، بیان داشت: در این جلسه ضمن بررسی جوانب موضوع و پس از استماع مشکلات نماینده مالکان و همینطور نمایندگان وزارت راه و سازمان حفاظت محیط زیست، مقرر شد گزارشی از سوی شورای عالی محیط زیست جهت تعیین تکلیف این منطقه و لکه‌های صنعتی فاصله 120 کیلومتری تهران ارائه شود. 

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس این گزارش شورای معماری باید نسبت به بازنگری و جابجایی حدود مرزی شهر پردیس اعلام نظر کند و تصمیمات لازم در چارچوب کمک به تولیدکنندگان در سال 1403 که به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، اتخاذ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج